Zilverhippie Geplaatst: maandag om 08:32 Geplaatst: maandag om 08:32 Het zou interessanter zijn om te weten hoe jouw kijkervaring was, beeldkwaliteit, storende reclamebanners of -blokken, etc...
Crazy Sat Geplaatst: maandag om 08:51 Geplaatst: maandag om 08:51 Gisteren gekeken via satelliet. Twee feeds op de 28,2° 12584 V 8022 DVB-S2X 16APSK FEC AUTO HOL 324 BE HD 4:2:2 BISS 12706 V 8022 DVB-S2X 16APSK FEC AUTO HOL 324 Feed FR HD 4:2:2 BISS Die feed was dus voor velen niet te ontvangen ook omwille van HEVC codec.Vandaar geen post aangemaakt bij de feedhunters. Was dus enkel mogelijk om te kijken op de PC. 2 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
pollegazon Geplaatst: maandag om 11:45 Geplaatst: maandag om 11:45 Reclame was bescheiden, vooral voor DAZN zélf. De beeldkwaliteit naar mijn gevoel niet zo goed als op de kabel, iets beter dan de eerste matchen op het WK voor clubs, al heb ik toen - vanwege in Zuid-Europa - gekeken op mijn nieuwe Samsung tablet. Dit keer via hun app op mijn Nokia 8010 box. Toch zal ik wachten tot er een doorbraak komt bij de onderhandelingen met de providers. 2
astro iris Geplaatst: maandag om 17:24 Geplaatst: maandag om 17:24 5 uren geleden, pollegazon zei: Reclame was bescheiden, vooral voor DAZN zélf. De beeldkwaliteit naar mijn gevoel niet zo goed als op de kabel, iets beter dan de eerste matchen op het WK voor clubs, al heb ik toen - vanwege in Zuid-Europa - gekeken op mijn nieuwe Samsung tablet. Dit keer via hun app op mijn Nokia 8010 box. Toch zal ik wachten tot er een doorbraak komt bij de onderhandelingen met de providers. Hier dezelfde ervaring, tijdens wedstrijd geen reclame , alleen in pauzes en na de match, maar wel kort. Het beeld leek mij goed en zonder haperingen. Maar ook ik kijk de kat uit de boom en mij vastpinnen op hun reclame van 1 jaar abb0 aan 19.99 euro per maand slik ik niet.
astro iris Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ook geen verslagen op grote schermen, DAZN speelt met vuur. Hopelijk lopen ze een ferme kater op. https://www.nieuwsblad.be/sport/voetbal/nieuwe-wending-in-debat-rond-uitzendrechten-belgisch-voetbal-dazn-laat-dan-toch-geen-grote-schermen-toe/79098560.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwY2xjawLs1gdleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBrZndtU0dIcTVJTVdIUDQzAR6zyHDxneCmmWUuUUhHLIf-AtvU7EWVojGxhEWltQSMcmiPVyM8Xtc3-S6IUw_aem_yq9LTOSc9CQfCHIWeUaVFA
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden zal hopelijk een grote financiele flop worden voor DAZN en dienen als voorbeeld voor die graaistructuren Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
digitaal kijker Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden ze hebben vorig weekend met de gratis uitzending van de voetbal 200.000 Views gehad op de app, maar of dat korte Views zijn of lange is niet vermeld. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Dat is dan een legitieme reden voor de omroepen om geen gigantische kapitalen neer te leggen voor de doorgifte. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zilverhippie Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 9 uren geleden, digitaal kijker zei: ze hebben vorig weekend met de gratis uitzending van de voetbal 200.000 Views gehad op de app, maar of dat korte Views zijn of lange is niet vermeld. Wat is de bron van dit bericht? Gooit DAZN zijn kaarten zomaar op tafel?
astro iris Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden De bron was DAZN, althans volgens de krant . Ze denken waarschijnlijk dat ze daardoor nieuwe klanten kunnen lokken, maar 200.000 is een pineut. Mij hebben ze alvast niet overtuigd hoor. Er is nu wel al een akkoord met de VRT en VTM dat er terug samenvattingen komen. Ook zou via hun app er na iedere match gratis samenvattingen te zien zijn. Stilaan krijg ik de indruk dat ze bij DAZN de bui al zien hangen en zijn ze begonnen aan een charme offensief. Hopelijk houden d Telenet en Proximus het been nog wat stijf en de klanten ook, want indien iedereen massaal overstapt naar DAZN, dan is DAZN de winnaar. Nog dit, bij Ziggo staat het topduel tussen Brugge en Genk dit weekend, niet geprogrammeerd.
Zilverhippie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 38 minuten geleden, astro iris zei: want indien iedereen massaal overstapt naar DAZN, dan is DAZN de winnaar. Dat hangt af van hoeveel "iedereen" eigenlijk is, m.a.w. hoeveel abonnementen dit zijn. DAZN moet het hebben van de combinatie eigen abonnementen en de vergoeding van de providers die het via hun eigen platform doorgeven, anders geraken ze ook niet uit de kosten. Niet iedereen die via Telenet, Orange of Proximus keek zal overigens zomaar overstappen naar streaming. Je zou het ook andersom kunnen stellen. Als er te weinig volk overstapt naar streaming, dan laat DAZN zijn prijs voor de providers genoeg zakken om toch nog zoveel mogelijk te kunnen recupereren van hun investering. Waarschijnlijk ligt de realiteit ergens in het midden en hebben ze elkaar gewoon nodig want zonder de Jupiler league wordt het sportaanbod van de providers ook maar magertjes.
Kabeltje87 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 28 minuten geleden, Zilverhippie zei: Waarschijnlijk ligt de realiteit ergens in het midden en hebben ze elkaar gewoon nodig want zonder de Jupiler league wordt het sportaanbod van de providers ook maar magertjes. Precies. Momenteel is het nog gewoon Trump tactiek. Spierballen gerol. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen