focus103 Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Kennis heft een 100cm schotel alleen geen boom waar de lnb met houder op gemonteerd wordt. Nu wil hij er zelf een maken maar weet de lengte maat niet. Kan iemand die voor hem opmeten ? alvast bedankt.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Sprietje, kom d’r maar in ! Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Het zal nog niet meevallen om aan dat dunwandige aluminium kokerprofiel te komen.
Big fellow Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Als de buitenmaat klopt, dan maakt het toch niet veel uit? Je moet dan alleen de lnb houder aanpassen, of eentje printen die past.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
wanderer Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden er zit ook een knik in die boom denk ik Samsung 40D6510WS
Sprietje Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 2 uren geleden, wanderer zei: er zit ook een knik in die boom denk ik In het oude model TD88 wel maar niet in het nieuwe model TD100 niet.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik zou m’n handen er niet aan vuil maken. Ik ziet op de bekende NL webshop een Triax schotel TD100 voor €40 en nog zo’n ding inclusief HD ontvanger, satfinder voor het africhten en een stastief kortom de hele ratsmodee voor € 25 staan. Stay delulu !
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, Sprietje zei: In het oude model TD88 wel maar niet in het nieuwe model TD100 niet. Is dit zo'n nieuw model? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 2 uren geleden, Mojo zei: Is dit zo'n nieuw model? ik zie een knik Samsung 40D6510WS
focus103 Geplaatst: 12 minuten geleden Auteur Geplaatst: 12 minuten geleden Ieder bedankt alvast. Het u profiel is in een zetbank wel te maken. Dus vandaar dat hij de lengte wil weten. Nieuw aanschaffen kan altijd maar dat was niet de vraag. Vraag blijft dus staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen