Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

De tijden:

Eerste vrije training vrijdag  -
Tweede vrije training vrijdag -
Derde vrije training zaterdag -
Kwalificatie zaterdag -
Race zondag  -

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• ceesv plaatste dit onderwerp in de spotlight
  • Moderator
Geplaatst:

P1, Verstappen 9e tijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Volgens het commentaar rijdt red Bull in Q1 met een geknepen motor.

In P1 kwam Max vooral snelheid op het rechte stuk tekort.

Nu in P2 klaagt Max "het is alsof ik op ijs rij".

Geplaatst:

Misschien zou ik eens langs moeten gaan om de motor af te stellen. Ik deed dat vroeger ook zelf met de BMW 2002 die ik toen had. Die ging als de brandweer!

System Administrator (niet van deze site)

• Moderator
Geplaatst:

Zorgelijk gemompel in de Box bij Max.

Er is nog geen oplossing voor de wegligging.

En geen snelheid op het rechte stuk.

Max geeft aan dat de balans in de auto zoek is, en dat hij geen idee heeft wat er mis is.

In P2 op dit moment de 14e tijd, 1,1 seconden achter nummer 1.

Geplaatst:

Dat is altijd hetzelfde gejammer met die Verstappen. 
Pure taktiek om de anderen te doen geloven dat ze de grootste problemen hebben. 
Op het moment dat het erop aankomt dan rijdt die wagen perfect. 

Stay delulu !

Geplaatst:
1 uur geleden, Sprietje zei:

Max komt er weer goed vanaf. Krijgt alleen maar een waarschuwing dat hij een handdoekje uit de rijdende auto gooide.

Had ie zijn tranen droog ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen