Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 04:47 Geplaatst: gisteren om 04:47 De laatste voor de zomer pauze. IJzerbout gaat hier kijken met mijn collega’s. Is direct tegenover mijn werk. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 06:43 Moderator Geplaatst: gisteren om 06:43 De tijden: Eerste vrije training vrijdag 13:30 - 14:30 Tweede vrije training vrijdag 17:00 - 18:00 Derde vrije training zaterdag 12:30 - 13:30 Kwalificatie zaterdag 16:00 - 17:00 Race zondag 15:00 - 17:00 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 08:02 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:02 En nou maar bidden dat het regent en bij regen doorgereden wordt. Anders is “onze Max” kansloos. 👀☹️ Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 12:31 Moderator Geplaatst: gisteren om 12:31 P1, Verstappen 9e tijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 12:35 Geplaatst: gisteren om 12:35 Dramatische prestatie van Verstappen. Bijna een sec. langzamer dan Lando Norris.
Frans B Geplaatst: gisteren om 12:40 Geplaatst: gisteren om 12:40 Dit is toch geen kwali of race? Hier doen ze de auto voor het circuit afstellen. System Administrator (niet van deze site)
Sprietje Geplaatst: gisteren om 12:44 Geplaatst: gisteren om 12:44 3 minuten geleden, Frans B zei: Dit is toch geen kwali of race? Hier doen ze de auto voor het circuit afstellen. Ja en blijkbaar krijgen ze hem niet beter.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 15:06 Moderator Geplaatst: gisteren om 15:06 Volgens het commentaar rijdt red Bull in Q1 met een geknepen motor. In P1 kwam Max vooral snelheid op het rechte stuk tekort. Nu in P2 klaagt Max "het is alsof ik op ijs rij". Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: gisteren om 15:30 Geplaatst: gisteren om 15:30 Misschien zou ik eens langs moeten gaan om de motor af te stellen. Ik deed dat vroeger ook zelf met de BMW 2002 die ik toen had. Die ging als de brandweer! System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 15:55 Moderator Geplaatst: gisteren om 15:55 Zorgelijk gemompel in de Box bij Max. Er is nog geen oplossing voor de wegligging. En geen snelheid op het rechte stuk. Max geeft aan dat de balans in de auto zoek is, en dat hij geen idee heeft wat er mis is. In P2 op dit moment de 14e tijd, 1,1 seconden achter nummer 1. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:39 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:39 Dat is altijd hetzelfde gejammer met die Verstappen. Pure taktiek om de anderen te doen geloven dat ze de grootste problemen hebben. Op het moment dat het erop aankomt dan rijdt die wagen perfect. Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Max komt er weer goed vanaf. Krijgt alleen maar een waarschuwing dat hij een handdoekje uit de rijdende auto gooide.
trust Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 1 uur geleden, Sprietje zei: Max komt er weer goed vanaf. Krijgt alleen maar een waarschuwing dat hij een handdoekje uit de rijdende auto gooide. Had ie zijn tranen droog ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden 6 uren geleden, Sprietje zei: Max komt er weer goed vanaf. Krijgt alleen maar een waarschuwing dat hij een handdoekje uit de rijdende auto gooide. Ik wilde hem eigenlijk alweer Verstraffen noemen. Stay delulu !
naxos Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Yep hij heeft de handdoek in de ring gesmeten....hopelijk kan men zijn wagen snel wat oppeppen !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen