D-box Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden De Nederlandse overheid is gewoon knettergek. Ze heeft de bejaardentehuizen afgeschaft. Over 2 maanden wordt ik 67. Ik heb een vrijstaand huis waar ik alleen in woon. Er kan een heel gezin in wonen. Ik zou graag in een bejaardentehuis willen wonen; lekker biljarten, samen koffie drinken, 's-avonds een neutje, lekker eten, gewoon gezellig. De regering houdt dit tegen; ik moet tot mijn dood in mn huis blijven wonen (Ik ben tè gezond voor een indicatie te krijgen voor een verzorgingshuis). De Nederlandse overheid heeft de bejaardentehuizen bewust afgeschaft en dus zelf de woningnood gecreëerd! Hoe krankzinnig kan je zijn! En nu maar klagen, klagen en nogmaals klagen. Ik zou dolgraag in een bejaardentehuis willen wonen met een balcon met het zicht op de Sirius, ik zou mn schotel en rotor en uiteraard mijn ontvanger en mijn andere apparatuur mee nemen en dan een feestje geven. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Mrbeam Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 12 minuten geleden, D-box zei: De Nederlandse overheid is gewoon knettergek. Ze heeft de bejaardentehuizen afgeschaft. Over 2 maanden wordt ik 67. Ik heb een vrijstaand huis waar ik alleen in woon. Er kan een heel gezin in wonen. Ik zou graag in een bejaardentehuis willen wonen; lekker biljarten, samen koffie drinken, 's-avonds een neutje, lekker eten, gewoon gezellig. De regering houdt dit tegen; ik moet tot mijn dood in mn huis blijven wonen (Ik ben tè gezond voor een indicatie te krijgen voor een verzorgingshuis). De Nederlandse overheid heeft de bejaardentehuizen bewust afgeschaft en dus zelf de woningnood gecreëerd! Hoe krankzinnig kan je zijn! En nu maar klagen, klagen en nogmaals klagen. Ik zou dolgraag in een bejaardentehuis willen wonen met een balcon met het zicht op de Sirius, ik zou mn schotel en rotor en uiteraard mijn ontvanger en mijn andere apparatuur mee nemen en dan een feestje geven. Idd, die bejaadenhuizen hadden nooit geloopt mogen worden. Nu rijden er allemaal mensen rond om ouderen thuis te verzorgen. Bij m'n ouders 2x per dag iemand. Daarnaast een schoonmaakster/hulp voor een halve dag en een tuinman die zwart ingehuurd wordt. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
OFDM Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Er is niet een "overheid" die alles (fout) heeft gedaan. Het wordt vaak zo genoemd in de volksmond maar het zijn uiteindelijk besluiten die het gevolg zijn van door ons gekozen politiek leiders. Ik ben het met je eens dat de bejaardenhuizen niet afgebroken hadden moeten worden. In elk geval niet zoveel! Was dit een idee van de VVD? Ik lees overigens wel dat er initiatieven worden ontwikkeld terug in die richting. Toevallig hoorde ik recent van een bejaardenhuis dat wordt afgebroken voor nieuwbouw. In diezelfde buurt staat het mooiste bejaardenhuis van Nederland: Het militair tehuis Bronbeek in Arnhem. Daar mogen ex militairen wonen en het is tevens museum. De bewoners kunnen spontaan met museum bezoekers praten als ze daar zin in hebben. Er is een medische dienst intern en gezamenlijk eten en ontspannen. Een schotel mogen ze niet plaatsen trouwens. https://www.bronbeek.nl/wonen
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 41 minuten geleden, D-box zei: Ik zou dolgraag in een bejaardentehuis willen wonen met een balcon met het zicht op de Sirius, Eh, wees voorzichtig met wat je wenst. https://wos.nl/nieuws/artikel/verbod-op-sterke-drank-in-seniorenflat-een-advocaatje-tijdens-de-bingo-is-dat-dan-zo-erg Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) @OFDM QUOTE Bij binnenkomst is zelfstandigheid (zonder zorgindicatie) een voorwaarde. UNQUTE Kom ik niet voor in aanmerking, iedere week komt Vivium bij me langs en iedere week komt een schattige lieve vrouw van Vitaal om mijn huis schoon te maken en vuilnis weg te gooien. In ieder geval dank ik je voor het meedenken. Als ik die verzorging niet had gehad had ik me meteen aangemeld, ik ben immers korporaal geweest. Nogmaals dank voor het meedenken. @Mrbeam Bedankt voor je reactie. @dutchandrew Ik kan wel tegen een geintje.😁 @ceesv Ja, heb ik op TV gezien, maar daar zijn oplossingen voor: je bestelt gewoon bij Jum** en sterke drank vraag je aan je verzorgster. VWB tabak laat ik mijn verzorgster het in Duitsland halen Ik geef haar dan €200 voor bezorging, iedereen verdient er aan. (een pakje zwarte shag kost hier €27,00 en in de mof €15,00 Ik koop 4 sloffen. Groetjes man, D-box 6 uren geleden aangepast door D-box Toevoeging ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Wat ik ook laat bezorgen uit de mof is William's birnenbrand (40%) Tsja, al die accijnzen -hopelijk de schatkist te spekken- lukt niet omdat we niet gek zijn; we kopen het wel in het buitenland. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D.Quijote Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden https://youtu.be/8ECIN-Lqxqg?si=MWEUDkXbgAZc4anN M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 59 minuten geleden, D-box zei: Wat ik ook laat bezorgen uit de mof is William's birnenbrand (40%) Tsja, al die accijnzen -hopelijk de schatkist te spekken- lukt niet omdat we niet gek zijn; we kopen het wel in het buitenland. Nee, ze leveren een netto achteruitgang op! We hebben een stel zichzelf rijk rekenende domoren daar in Den Haag. Is ook ver van de grens dus misschien snappen ze het daarom niet. Ik zag ook een artikel dat de verhoogde gokbelasting ook al tot een netto achteruitgang had geleid. Leuke kop boven het artikel: Gegokt en verloren. Er dreigt een nieuw debacle: De brandstof accijns. Samen met een inflatie inhaalslag zou het op een kwartje verhoging uit kunnen komen per 1 januari.
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 4 uren geleden, Mrbeam zei: Idd, die bejaadenhuizen hadden nooit geloopt mogen worden. Nu rijden er allemaal mensen rond om ouderen thuis te verzorgen. Bij m'n ouders 2x per dag iemand. Daarnaast een schoonmaakster/hulp voor een halve dag en een tuinman die zwart ingehuurd wordt. We zouden het personeel niet eens hebben voor veel bejaardentehuizen-oude-stijl en bovendien zouden de meeste tehuizen sowieso moeten worden afgebroken of verregaand gerenoveerd omdat ze uit een heel andere tijd stamden en totaal niet meer aan de eisen zouden voldoen. De vliegende equipes van nu houden de ouderenzorg nog een beetje op de rails. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jptd Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 5 uren geleden, D-box zei: De Nederlandse overheid is gewoon knettergek. Ze heeft de bejaardentehuizen afgeschaft. Over 2 maanden wordt ik 67. Ik heb een vrijstaand huis waar ik alleen in woon. Er kan een heel gezin in wonen. Ik zou graag in een bejaardentehuis willen wonen; lekker biljarten, samen koffie drinken, 's-avonds een neutje, lekker eten, gewoon gezellig. De regering houdt dit tegen; ik moet tot mijn dood in mn huis blijven wonen (Ik ben tè gezond voor een indicatie te krijgen voor een verzorgingshuis). De Nederlandse overheid heeft de bejaardentehuizen bewust afgeschaft en dus zelf de woningnood gecreëerd! Hoe krankzinnig kan je zijn! En nu maar klagen, klagen en nogmaals klagen. Ik zou dolgraag in een bejaardentehuis willen wonen met een balcon met het zicht op de Sirius, ik zou mn schotel en rotor en uiteraard mijn ontvanger en mijn andere apparatuur mee nemen en dan een feestje geven. 67 en in een bejaarden tehuis ?? man je leven begint nu pas 1
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik kijk hier ook met verbazing naar. Maar je moet dus een erg slechte gezondheid hebben of erg eenzaam zijn. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Of daar misschien dagboeken willen gaan schrijven... https://www.youtube.com/watch?v=SBiCS42yNJg https://youtu.be/7NLKCXk6UiA 1 uur geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen