joker55 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Beste mensen....een kennis vroeg aan mij om een voeding te bouwen, liefst een beetje forse en geen kleintje. Gezien zijn budget had ik een bouwontwerp uit elektuur.elektor sept 2016 op het ook (unilab 2) deze is 0-30 V, en max 5A, met mogelijkheid om 2 meters (analoog of digitale) aan te sluiten voor de spanning- en stroom uitlezing. Er is een kant en klaar PCB te koop, maar ik heb moeite om deze te vinden. Enkele verkopen wel printen, maar jonger dan 5 jaar, en meestal krijg ik gewoon nee te horen. Het bestelnummer is 150161-1 Heeft iemand nog ideeën of suggesties ?? Anders moet ik wat anders verzinnen, maar deze leek me aardig en simpel voor het geld. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
kees321 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Bij het artikel zie ik dit : =============== Gerber bestand De PCB bij dit artikel is als Gerber file beschikbaar gesteld. Elektor Members kunnen exclusief deze files gratis downloaden en gebruiken om de PCB zelf af te drukken met geschikte apparatuur óf de Gerber te laten drukken via een dienstverlener. Elektor kan u bijvoorbeeld de PCB Service van onze partner Eurocircuits van harte aanbevelen of AISLER. 150161-PCB.pdf 150161-1_power_supply_gerber_v110.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen