Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden F1 Tijdschema Las Vegas 1e vrije training vrijdag 01:30 - 02:30 uur 2e vrije training vrijdag 05:00 - 06:00 uur 3e vrije training zaterdag 01:30 - 02:30 uur Kwalificatie zaterdag 05:00 - 06:00 uur Race zondag 05:00 – 07:00 uur
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Bij ons is het 1 uur later, maar nog steeds heel erg vroeg 🤥 System Administrator (niet van deze site)
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Gaan we niet live naar kijken.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? All The Days Fade Into One The Devlins
Con Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 28 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? Zo beter? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen