Sprietje Geplaatst: gisteren om 13:49 Geplaatst: gisteren om 13:49 F1 Tijdschema Las Vegas 1e vrije training vrijdag 01:30 - 02:30 uur 2e vrije training vrijdag 05:00 - 06:00 uur 3e vrije training zaterdag 01:30 - 02:30 uur Kwalificatie zaterdag 05:00 - 06:00 uur Race zondag 05:00 – 07:00 uur
Frans B Geplaatst: gisteren om 14:03 Geplaatst: gisteren om 14:03 Bij ons is het 1 uur later, maar nog steeds heel erg vroeg 🤥 System Administrator (niet van deze site)
minplus Geplaatst: gisteren om 14:31 Geplaatst: gisteren om 14:31 Gaan we niet live naar kijken.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 14:47 Geplaatst: gisteren om 14:47 Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? Show Me Tomorrow The Devlins
Con Geplaatst: gisteren om 15:15 Geplaatst: gisteren om 15:15 28 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? Zo beter? 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) De race en kwalificatie zijn gratis te bekijken via RTL Deutschland. De voorbeschouwing van de kwalificatie start om 4:30 uur, de voor beschouwing van de race start om 04:00 uur. Het wedstrijdverslag wordt verzorgt door de commentatoren Heiko Wasser en Christian Danner. 5 uren geleden aangepast door Sprietje
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Trouwens, Gaëtan Vigneron is in de paddock de reporter met de meeste dienstjaren. En ook op Tipik / RTBF Auvio gratis te ontvangen. Quote Zijn charisma en onpartijdig verslag zijn een rustpunt in de hectische wereld van F1 Het is heerlijk als je hem hoort als commentator terwijl er een opmerkelijke situatie plaatsvind, je krijgt bijna zelf ademnood. (voor de insiders) Show Me Tomorrow The Devlins
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: je krijgt bijna zelf ademnood. Die ademnood krijg ik al als ik naar dat gewouwel van Olav Mol luister. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen