Sprietje Geplaatst: maandag om 13:49 Geplaatst: maandag om 13:49 F1 Tijdschema Las Vegas 1e vrije training vrijdag 01:30 - 02:30 uur 2e vrije training vrijdag 05:00 - 06:00 uur 3e vrije training zaterdag 01:30 - 02:30 uur Kwalificatie zaterdag 05:00 - 06:00 uur Race zondag 05:00 – 07:00 uur
Frans B Geplaatst: maandag om 14:03 Geplaatst: maandag om 14:03 Bij ons is het 1 uur later, maar nog steeds heel erg vroeg 🤥 System Administrator (niet van deze site)
minplus Geplaatst: maandag om 14:31 Geplaatst: maandag om 14:31 Gaan we niet live naar kijken.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 14:47 Geplaatst: maandag om 14:47 Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? Pleasant Street Tim Buckley
Con Geplaatst: maandag om 15:15 Geplaatst: maandag om 15:15 28 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zet het ontbijt klaar op tafel en hoop dat ik zo vroeg wakker wordt 😁indien niet, de timer opname loopt sowieso op Tipik zender. Er is ook niemand die de uitslag al verklappen kan voor ik zelf gekeken heb. Heel karig die circuit informatie, is zeker nog niet gesponsord ? Zo beter? 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: dinsdag om 11:27 Auteur Geplaatst: dinsdag om 11:27 (aangepast) De race en kwalificatie zijn gratis te bekijken via RTL Deutschland. De voorbeschouwing van de kwalificatie start om 4:30 uur, de voor beschouwing van de race start om 04:00 uur. Het wedstrijdverslag wordt verzorgt door de commentatoren Heiko Wasser en Christian Danner. dinsdag om 11:31 aangepast door Sprietje
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 12:39 Geplaatst: dinsdag om 12:39 Trouwens, Gaëtan Vigneron is in de paddock de reporter met de meeste dienstjaren. En ook op Tipik / RTBF Auvio gratis te ontvangen. Quote Zijn charisma en onpartijdig verslag zijn een rustpunt in de hectische wereld van F1 Het is heerlijk als je hem hoort als commentator terwijl er een opmerkelijke situatie plaatsvind, je krijgt bijna zelf ademnood. (voor de insiders) Pleasant Street Tim Buckley
Drs. IJzerbout Geplaatst: dinsdag om 13:56 Geplaatst: dinsdag om 13:56 1 uur terug, Tonskidutch zei: je krijgt bijna zelf ademnood. Die ademnood krijg ik al als ik naar dat gewouwel van Olav Mol luister. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Sprietje Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Waarom wordt de F1 GP van Las Vegas al zo vroeg op zondag gereden? Las Vegas is een bruisende stad als het donker is en natuurlijk wordt de F1 GP van de gokstad Las Vegas bij avond gereden. Zou de race zondagavond in Las Vegas gereden worden, dan moet Europa en de rest van de wereld de wedstrijd op maandagochtend bekijken. Dat kan natuurlijk niet en daarom wordt de race op zaterdagavond om 10uur plaatselijke tijd gereden en kijken wij zondagochtend vroeg.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 5 uren geleden, Sprietje zei: zaterdagavond om 10uur Om 22h00 zeggen we hier in Europa. En niet dat am/pm gelul zoals in Amerika. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Con Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 43 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Om 22h00 zeggen we hier in Europa. En niet dat am/pm gelul zoals in Amerika. Wij zeggen (in Nederland) geen 22h00 maar 10 uur savonds/vanavond, wij schrijven 22.00 uur als we te lui zijn om 10 uur zateravond te schrijven.. Een inburgeringscursusje wellicht? 2 uren geleden aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 32 minuten geleden Geplaatst: 32 minuten geleden Eerder een uitburgeringscursus. 😎👀😂 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen