Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Bedenk, dat goedkoop ook duurkoop kan worden. Wanneer software illegaal is riskeert u een boete van 60.000,- per illegale licentie. 🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton68 Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Zal nog wel meevallen zolang men op sites als MP licenties kan kopen en zaken zoal Cardshare (niet meer zo populair) maar IPTV openlijk worden aangeboden. Ik stel me hier op als leek neem aan dat MP legaal is toch? is immers E bay eerlijk betaald via de bank ga er maar aan staan als tegenpartij als een iemand een iptv abbo heeft gekocht. MP niet legaal vreemd toch hoe kan dat meneer de rechter? wat kan ik dan wel vertrouwen?? ze staan compleet machteloos. tijgers zonder tanden gelijk de AFM die ook niets kan doen aan de price fixing voor bestaande of nieuwe klanten bij een Ziggo/Kpn etc. Geen rechter die hier iets van gaat vinden ja misschien van de aanbieder. Maar echt niet van de afnemer o.a. alleen al vanwege de AVG wet zal de provider eerst data moeten vrijgeven dat zal gerechtelijk moeten. figuren als Jarco kriek bvan Totaal tv komen al jaren nergens alleen maar suf geouwehoer en bangmakerij Denk je nu werkelijk dat iemand gaat checken waar mijn sleutel van Office vandaan komt? kom op joh even beide benen op de echte wereld er is geen eens capaciteit voor dit soort zaken en al helemaal geen prio al doet men wel als of.
Mojo Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) 4 uren geleden, ceesv zei: Bedenk, dat goedkoop ook duurkoop kan worden. Wanneer software illegaal is riskeert u een boete van 60.000,- per illegale licentie. 🙄 Ik heb er in 2024 €7,95 voor betaald met factuur erbij van een ICT bedrijf in Utrecht. 17 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Thijs-Rallye Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 16 uren geleden, ceesv zei: Tja, als iets te mooi is om waar te zijn is het mogelijk niet waar. Ik draai al een jaar of 4 op zo'n licentie (office 2021). Geactiveerd bij microslop en al. Het is geen studentenlicentie maar gewoon een echte (volume) licentie. 5 uren geleden aangepast door Thijs-Rallye
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Het kan verkeren, zei men wel eens. ik geloof ik heb dat al eens vaker verteld, maar mijn schoonbroer kon absoluut niets meer met zijn MS 2008 Office ~ daarna MS 2013 Office inclusief outlook (officiële eenmalige betaling voor die CD met activatiecode en stuff) Die versies worden niet levenslang! geupdateteteted. Geloof het of NIET. Wegens moverende redenen moet men overstappen op nieuwe exchange versies en andere veiligheidsvoorzieningen en daarmee is je levenslang update garantie foetsie conform de voorwaarden van Microsoft. Het dealer wheeler gedeelte met activatiecodes voor xaantal-seats van de MS office die opgekocht werden van bedrijven staat niet garant voor legaliteit. In de nieuwe versies staan je antecedenten als je originele Office bestanden deelt met anderen. Als die opduiken ben je zuur. All Woman, All Fire Dumpster Groove & Bertha Mea Lightning
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Thijs-Rallye zei: Ik draai al een jaar of 4 op zo'n licentie (office 2021). Wordt Office 2021 nog steeds ondersteund? De ondersteuning voor Office 2021 eindigt op 13 oktober 2026 en er komt geen verlenging en geen uitgebreide beveiligingsupdates. Al uw Office 2021-apps blijven gewoon werken. U kunt echter wel blootgesteld worden aan ernstige en potentieel schadelijke beveiligingsrisico's. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Thijs-Rallye Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Die versies worden niet levenslang! geupdateteteted. Geloof het of NIET. Ik vraag me echt af waar je dat in mijn post gelezen hebt. Dat claim ik namelijk nergens. Exchange gebruik ik als particulier sws niet. Ik WEIGER me een peperduur abonnement aan te laten smeren voor die 3 documenten en die ene excel file per jaar die ik moet openen of aanpassen. Dat is gewoon je reinste afzetterij. 24 minuten geleden, ceesv zei: U kunt echter wel blootgesteld worden aan ernstige en potentieel schadelijke beveiligingsrisico's. Ik ben niet zo bang aangelegd. Ik handel niet in staatsgeheimen en heb goeie backups. Als ze mijn win11 slopen zie ik het nog eerder als een zegen omdat ik te lui ben om uit eigen beweging te downgraden naar 10 IOT. 1 uur geleden aangepast door Thijs-Rallye
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 6 minuten geleden, Thijs-Rallye zei: Ik vraag me echt af waar je dat in mijn post gelezen hebt. nergens, maar dat is wel de context van andere bijdragen van andere sat4all leden die reageerden 1 All Woman, All Fire Dumpster Groove & Bertha Mea Lightning
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 2 minuten geleden, Thijs-Rallye zei: Ik ben niet zo bang aangelegd. Wat veel mensen zich niet realiseren is, dat wanneer jouw computer ooit gekraakt wordt en je via bijvoorbeeld internet bankieren je geld bent kwijt geraakt, de bank voor een eventuele schadeloosstelling kijkt of er eigen schuld is. Een niet meer ondersteunde versie van software waardoor je het geld bent kwijt geraakt kan het verschil uitmaken tussen restitutie of verlies. "mij gebeurt dat niet" is meestal de reactie, in de praktijk verliezen mensen regelmatig hun hele vermogen en spaargeld. Linkje over internet fraude. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 14 minuten geleden, Thijs-Rallye zei: Ik WEIGER me een peperduur abonnement aan te laten smeren voor die 3 documenten en die ene excel file per jaar die ik moet openen of aanpassen. Snap ik. Neem dan gewoon LibreOffice. Kan perfect met MS-Office bestanden omgaan. Ben je van alle gezeur af. 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 36 minuten geleden Geplaatst: 36 minuten geleden Dat is sowieso de beter ondersteunde optie. afgezien van outlook<>thunderbird gratis optie! All Woman, All Fire Dumpster Groove & Bertha Mea Lightning
Thijs-Rallye Geplaatst: 21 minuten geleden Geplaatst: 21 minuten geleden 1 uur terug, ceesv zei: "mij gebeurt dat niet" is meestal de reactie, in de praktijk verliezen mensen regelmatig hun hele vermogen en spaargeld. Dat is mijn vader gebeurd dus daar heb ik wel ervaring mee. Ik snap wel waar je op doelt.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 13 minuten geleden Zulke gebeurtenissen hebben een hoge impact op het leven van betrokkenen. Vandaar is elke mogelijke "inbraak" afschermen een goed idee. In de komende tijd zullen we steeds kwetsbaarder worden voor spoofing en software matige aanvallen. Je wilt niet weten wat wij achter de schermen doen om bijvoorbeeld dit board veilig te houden. Actuele problemen met Microsoft Word documenten op dit moment: CVE-2026-21514 (Microsoft Word): Hiermee kunnen aanvallers beveiligingen rondom gevaarlijke objecten in Word-documenten omzeilen. Hoewel de 'Preview Pane' veilig is, is het risico groot zodra een gebruiker een bestand opent. Dustin Childs van het Zero Day Initiative heeft vanuit Japan de balans opgemaakt voor de tweede 'Patch Tuesday' van 2026. Hoewel het totale aantal kwetsbaarheden bij Microsoft met 62 CVE's (Common Vulnerabilities and Exposures) relatief gemiddeld is, slaat de beveiligingswereld alarm vanwege het uitzonderlijk hoge aantal lekken dat op dit moment al actief door cybercriminelen wordt misbruikt. Dutch IT channel Het is daarom een overweging waard om software waarvoor geen updates meer komen uit te faseren. In plaats van een oude Microsoft Word zonder updates is dan bijvoorbeeld Libre Office met updates een alternatief. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen