sattv4iedereen Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Hi, Iemand ( de directie waarschijnlijk ) vondt het nodig de SSID van het netxerk hier te veranderen. Dus alles aanpassen, dus ook de chromecasten. Die aansluiten ging niet, want ik kreeg een melding dat AP isolation aanstaat. Volgens chatgpt is dat een functie omdat toestellen op dezelfde AP elkaar niet zouden zien. Heeft dit enig nut op een netwerk, dat alleen door partikulieren wordt gebruikt? Wie of welke bedrijven gebruiken AP isolation. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Simpel! Ze willen het verkeer op het netwerk beperken door niet gecertificeerde apparatuur van de infrastructuur te weren. Is ook van de zotte dat iedereen op het bedrijfsnetwerk zit te chatten, streamen etc. Hier in NL kun je op betrappen ervan direct ontslagen worden. En naar mijn idee terecht. Snap als senior ook niet waarom iedereen met de ogen vastgeplakt zitten aan hun mobieltje. Dik leedvermaak als zo’n puber met de telefoon voor zijn snufferd op zijn platte bek gaat. Maar dat terzijde Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
sattv4iedereen Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden Dit netwerk is bedoeld en is er voor vrije tijd, dus waarom zou streamen niet kunnen? Mochten ze dit niet willen opgeven, dan eis ik mijn eigen internet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Frans B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) vrije tijd op je werk? dat is een leuk baantje. heb je dan geen mobiel met een 4 of 5G ? dan kan je het zelf regelen. Ik heb om het bedrijfsnetwerk alles geblokkeerd, torrents enzo. Ook alle binnenkomende poorten staan dicht. Pingen van buiten gaat dus ook niet. 16 uren geleden aangepast door Frans B System Administrator (niet van deze site)
sattv4iedereen Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden kijk frans B, het gaat om een woongelegenheid, waar we wonen, en daar is een algemeen wifi netwerk. we zitten daar tijdelijk wegens verbouwingswerken, en daar is dat momenteel geblokkeerd. en ja, een internet voor een éechté bedrijf, kan niet veilig genoeg zijn. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De kans is dan groot dat men onvoldoende capaciteit heeft om ook nog streaming te ondersteunen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 56 minuten geleden, ceesv zei: De kans is dan groot dat men onvoldoende capaciteit heeft om ook nog streaming te ondersteunen. Dan betalen we voor een verkapt internet. das niet leuk, en ik weet niet of dit mag. een android stick werkt wel, en daar kan toch ook volop mee gestreamed worden? ik zie het nut niet in voor die blokkering? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jeevanhoof Geplaatst: 37 minuten geleden Geplaatst: 37 minuten geleden AP isolation wordt ook gebruikt op particuliere netwerken. Als je verschillende netwerken hebt draaien op je router kan je AP isolation instellen zodat ze niet op elkaars netwerk kunnen. bv. je eigen wifi netwerk en een IoT netwerk (ale in theorie toch. Als ik het thuis opzet kan ik nog wel op elkaars netwerk ):) dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen