Mojo Geplaatst: gisteren om 05:48 Geplaatst: gisteren om 05:48 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Ook nog een DeLorean in de buurt gespot? 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:20 Geplaatst: gisteren om 06:20 uh ja 😁 toeval? Magnetic Lies Malia, Boris Blank
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 07:09 Geplaatst: gisteren om 07:09 https://nos.nl/artikel/2619714-duizenden-tsjechen-bij-solidariteitsactie-voor-publieke-omroep perfect 100% steun Magnetic Lies Malia, Boris Blank
Spotvogel Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
Moderator ceesv Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 18 uren geleden Opmerkelijk nieuws! Brandstofboete op vervangend vervoer voor werkgevers voorkomen. Staatssecretaris Eerenberg heeft maandag een vrijstelling aangekondigd tot 2031 voor vervangende auto’s die maximaal veertien dagen worden ingezet. Als jouw werknemer zijn auto van de zaak naar de garage brengt voor onderhoud en hij krijgt een hybride of benzineauto van 50.000 euro als vervangende auto mee, dan ontvangt de werkgever al een boete van 500 euro. De staatssecretaris heeft dus nu deze regel uitgesteld tot 2031. Werkgevers moeten vanaf 2027 wel voor andere auto’s van de zaak die op brandstof rijden, jaarlijks 12 procent van de cataloguswaarde van de wagen aan de fiscus overmaken. Met de heffing wil het kabinet het gebruik van elektrische auto’s stimuleren. https://www.telegraaf.nl/financieel/geld/brandstofboete-op-vervangend-vervoer-voor-werkgevers-voorkomen-lesautos-ontkomen-ook-aan-heffing/157603145.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 12 uren geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Alsof de duivel ermee speelt... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 2 uren geleden, ceesv zei: Met de heffing wil het kabinet het gebruik van elektrische auto’s stimuleren. Ik denk meer de druk op het elektriciteitsnet verhogen om zodoende de prijs op te drijven You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Dat is wel degelijk goddelijke bescherming voor de omwonenden. Was de bliksem hier toen maar in 1973 in Groningen in de kerk met de valse jengelklok ingeslagen ipv ergens bij mijn dakgoot. God mocht mij toen al niet. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 11 uren geleden, minplus zei: Dat is wel degelijk goddelijke bescherming voor de omwonenden. Was de bliksem hier toen maar in 1973 in Groningen in de kerk met de valse jengelklok ingeslagen ipv ergens bij mijn dakgoot. God mocht mij toen al niet. Dat laatste betwijfel ik, want mogelijk was het een goddelijke waarschuwing dat je bliksemafleiders moest aanleggen. (En anders was het wellicht een duivelse inslag met een goddelijke bescherming.) https://www.infoleek.nl/111723/2026/06/20/nieuwbouwwoning-in-brand-na-blikseminslag-in-leek/ Van de hele woningrij bleek dit het enige huis met een schoorsteen op het dak voor een houtkachel. En bovenp die schoorsteen zit een gietijzeren vonkenvanger. Dat lijkt toch bijna vragen om een blikseminslag als er geen afleider is aangelegd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ja onze pastoor (in 1966) zei al geloof en je zal bescherming ondervinden. 🤣 Magnetic Lies Malia, Boris Blank
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Bliksem is onvoorspelbaar, het kan in de grond inslaan naast een 200 meter hoge toren. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Bliksem zoekt de weg naar het laagste aardpotentiaal. Dus een metalen kap op je dak zegt niets mits deze geen verbinding maakt met de aarde. Sluit je er een koperen of aluminium leiding op aan met een pen diep de grond in dan trek je juist de bliksem aan, vaak wel met het voordeel dat er minder schade is. Hier in de buurt waren wij en de overburen altijd aan de beurt, viel er een bliksemschicht dan kwam die bij ons of bij de overburen en dat zo vaak dat de verzekeraar dreigde ons uit de verzekering te gooien vanwege de vele schade. Een nieuwe verzekering afsluiten ging ook niet want blijkbaar worden de schades ergens geregistreerd en kunnen andere verzekeraars daar informatie inwinnen. Gelukkig kregen we toen glasvezel en sinds die tijd niet 1 blikseminslag meer gehad. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja het is toch raar dat er bliksem van boven naar beneden, de aarde inslaat EN ook van beneden naar boven in de wolken "inslaat" Ja hoe noem je dat dan? Magnetic Lies Malia, Boris Blank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen