Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Het is een koude nieuwjaarsnacht geweest. Tegen het ochtendgloren was het hier -5,4 graden C. en nu tegen het middaguur slechts -3,2 Graden C. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik ga dadelijk mijn traditionele nieuwjaars duik nemen in de Gulf. Het is bar en boos koud hier bij 24°C. Daarna staat er een nieuwjaarsborrel klaar bij de buurman om van deze kou-schok bij te komen. Gelukkig heb ik sterke zeebenen dus ik kom er wel weer bovenop. 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 5 uren geleden In Nederland is de traditionele nieuwjaarsduik bij Scheveningen afgelast wegens de harde wind. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Hier de schotel niet meer uitgericht en dak vol vuurwerkresten, als ik over de dakrand heen kijk. Ladder gevraagd 😥 Black Coffee All Saints, Mark Stent
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: In Nederland is de traditionele nieuwjaarsduik bij Scheveningen afgelast wegens de harde wind. In Oldenzaal was de duik gisteren al afgelast, niet vanwege de harde wind maar omdat er nog 7 cm dik ijs lag. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Wat een stelletje pussy‘s daar bij jullie. Een beetje koud windje en ze laten het afweten. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen