digitaal kijker Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Telenet is van plan zijn aandeel in Wyre, de joint venture die het oprichtte met netbeheerder Fluvius, fors te verlagen. Tegelijk wordt Telenet samengevoegd met de Nederlandse telecomprovider Ziggo. Moederbedrijf Liberty Global maakte dit bekend als onderdeel van zijn plannen om volledige controle te krijgen over de Nederlandse telecomprovider VodafoneZiggo. Daarbij wordt aandeelhouder Vodafone uitgekocht voor 1 miljard euro en krijgt het bedrijf bovendien aandelen in de nieuwe structuur. Daarnaast brengt Liberty Global het Nederlandse Ziggo en zijn Belgische zusterbedrijf Telenet onder in één nieuwe entiteit: de Ziggo Group. bron: https://techpulse.be/nieuws/495517/telenet-zet-glasvezelproject-wyre-deels-in-de-verkoop/ 4 uren geleden aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden https://www.gva.be/economie/telenet-wordt-verder-uitgekleed-verhuist-het-beslissingscentrum-straks-naar-utrecht/134632928.html Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
chukky2 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Krijgen we nog meer van dezelfde programma's als in qnederland.,ik zie rtl4 over jaren in een betaal pakket komen , let maar op Zeker filmzenders , die gaan voor beide landen ingezet worden , veel beter koop
Mojo Geplaatst: 30 minuten geleden Geplaatst: 30 minuten geleden (aangepast) 41 minuten geleden, chukky2 zei: ik zie rtl4 over jaren in een betaal pakket komen Dan moet er eerst iets wettelijk veranderd worden. Zitten nu in een must carry pakket. Kan niet zo zijn dat mensen een must pay moeten nemen. Bovendien: Wie kijkt er naar die shit zender? Ik zeker niet! 26 minuten geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen