Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 17:36 Geplaatst: woensdag om 17:36 Het was eerder humoristisch bedoeld. Als er leden zijn die een (jaarlijkse) bijdrage leveren vind ik dat heel joviaal. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Sprietje Geplaatst: woensdag om 19:43 Auteur Geplaatst: woensdag om 19:43 2 uren geleden, Michel zei: Ik kan op basis van je IP-adres wel regelen dat je voortaan 0 cookies ontvangt iptables -A INPUT -s [jouw_IP]/32 -j DROP Daarna ontvang je geen cookies meer, wel drop 😄 Ik denk dat dit niet gaat werken als je dan in Nederland zit en dan weer in Spanje en je ook nog VPN gebruikt.
moonchild Geplaatst: woensdag om 20:05 Geplaatst: woensdag om 20:05 20 minuten geleden, Sprietje zei: Ik denk dat dit niet gaat werken als je dan in Nederland zit en dan weer in Spanje en je ook nog VPN gebruikt. Dit was volgens mij een grapje van Michel Al jou verkeer richting sat4all komt gelijk in de Kliko terecht......... Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
wanderer Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden het woord "verbruiken" is een foute woordkeus, dit moet zijn "gebruiken" dus dit is fishing .... Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Nu is Norton dus ook een van die consumer gestuurde software proggies, dus daar zit iets anders achter! Ga je echt erop in en zoek je hulp bij Norton adviseert Norton extra software om jezelf beter te beschermen. Het premium plus GOLD abo. (ik overdrijf bewust) Tegen wat dan? Tegen meer betaalsoftware? Van Norton? Neen andersom is het geval; Want maak je de paarden schuw rennen ze allemaal in een richting, naar Norton. Die vertrouwde jij namelijk al. (verkoop phychologie / strategie) Allemaal flauwekul natuurlijk om daar je geld aan te spenderen. Onnodige software abonnementen en big "automatisch gegenereerde" business . Met de juiste instellingen is bitdefender gratis + firefox gratis en krijg je geen verborgen trackers anders dan die je systeem gebruikt alsook nodig heeft. Je topic wordt langzaam aan het toonbeeld van hoe je bij anderen in de valkuil loopt. Eclipse Underworld
Beheerder Michel Geplaatst: 4 uren geleden Beheerder Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, Sprietje zei: Melding van Norton: Met die melding kan ik niet veel. Welke tracker en wat heb je wel of niet ingesteld in je cookies instellingen zowel in browser als op de site. Ik heb sterk het idee dat je een beetje paniekvoetbal doet, want wij houden ons gewoon een de geldende wetgeving en die is behoorlijk streng in de EU. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 uren geleden Beheerder Geplaatst: 3 uren geleden Dit zijn om precies te zijn alle cookies die gezet worden voordat je iets instelt in de pop-over (ofwel toestemming geeft) Dat zijn strict functionele en analyse cookies.` Voor de forumsoftware (Invision ips4) om te controleren of je ingelogd bent (of niet), je timezone te checken en om te kijken of je browser javacript ondersteund zodat de forumsoftware daar bij de weergave rekening mee kan houden. Met die data gebeurt verder niets. Die data leeft lokaal en wordt nergens gedeeld. Daarnaast gebruiken wij de AVG-goedgekeurde variant van Google Analytics om te kijken hoe vaak de site bezocht wordt, welke onderdelen populair zijn en hoe lang de site bezocht wordt. Ik wil namelijk wel weten of het nog zin heeft deze server in de lucht te houden en we houden ons daar aan de geldende wetgeving. Het is onmogelijk geen enkele cookie te zetten, want dan zou ik alle bezoekers iedere keer dat ze de site bezoeken met een cookie muur moeten confronteren die ze eerst goed moeten keuren alvorens ze daadwerkelijk de site op kunnen. Zonder cookies werkt de forumsoftware namelijk niet. (het groundhog day effect dus) Daarmee is voor mij de kous af, alleen als je een juridisch onderbouwd bezwaar hebt, mag je die via het contact formulier sturen en dan ga ik daar serieus naar kijken. Wilde verhalen ga ik niet in mee. ips4_IPSSessionFront www.sat4all.com This cookie is set by the provider Invision. This cookie stores the ID of the visitors current session. session Other _ga .sat4all.com The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. 1 year 1 month 4 days Analytics _gid .sat4all.com Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. 1 day Analytics _gat .sat4all.com This cookie is installed by Google Universal Analytics to restrain request rate and thus limit the collection of data on high traffic sites. 1 minute Performance FCCDCF .sat4all.com The FCCDCF cookie (Funding Choices Custom Data Collection Fields) is a Google-set cookie used with Funding Choices for GDPR/CCPA consent management. It stores user consent preferences for data vendors, helping sites comply with privacy regulations. Often, it acts as a tool for analytics and personalized advertising, tracking whether users have accepted data collection. 1 year 24 days Other ips4_ipsTimezone www.sat4all.com Invision Power Service sets this cookie to detect the user's local time zone so that the software can adapt the display of times automatically. session Functional ips4_hasJS www.sat4all.com Invision Power Service sets this cookie to determine if javascript is supported by your browser. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden @Michel Vooraf aan deze post wil ik jou mededelen dat dit niet tegen jou of Sat4All gericht is. Dit is slechts het effect van regelgeving door mensen die niet verder na kunnen denken. Dit is zeer waarschijnlijk waar @Sprietje het over heeft. Nou deze dan? Vandaag kreeg ik de vraag of ik verkracht wilde worden. Uiteraard heb ik nee gezegd. Moest ik ook nog overal nee zeggen op gerechtvaardigd belang. Het begon met dit pop-upje Ik, stom als ik was, klik erop. En toen ging het los. Uiteraard klikt ik hieronder op opties beheren ( je ondertekend nooit een ongelezen document) Hieronder de keuze accepteren of keuzes bevestigen -->wat is het verschil? Dus de onzichtbare keuze creperen gekozen en door scrollen alles uit gezet. Dan mag je nog een keer kiezen tussen Alles accepteren of Keuzes bevestigen. Uiteraard hier ook de onzichtbare keuze genomen En dan naar een minuut of 5 ben je ook door deze ellenlange lijst gescrollet en aangegeven niet verkr..... Kijk maar eens naar het schuifje rechtonder. Dan kun je ongeveer inschatten hoe lang de lijst is. Nu maar hopen dat ik niet aangerand word want die keuze was er niet 🤪 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 uren geleden Beheerder Geplaatst: 3 uren geleden Ok, maar dat accepteer je zelf (of niet). Als er iemand is die de advertentie inkomsten iedere jaar braaf naar mijn rekening over wil maken zodat we hier de boel non-profit draaiende kunnen houden, haal ik google adsense meteen weg. Vandaag nog! Die cookies worden hoe dan ook pas gezet op het moment dat je accepteert. Dat is geheel vrijwillig, of niet. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Zojuist, Michel zei: Ok, maar dat accepteer je zelf (of niet) Helemaal mee eens maar hoe vaak moet ik NEE zeggen? De keuze zou heel makkelijk moeten zijn. Ik accepteer alleen functionele cookies. De rest is dus NEE. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 uren geleden Beheerder Geplaatst: 3 uren geleden Die klachten mogen naar google. Daar heb ik geen invloed op. Ik vind sowieso die hele cookie wetgeving een ramp. Geef mensen gewoon zelf de macht door in alle browsers verplicht te stellen dat er een GDPR-compliance optie is. Als je die gebruikt wordt gewoon alles gevraagd en/of afgewezen dat niet voldoet. Wetten kennen namelijk grenzen, het internet niet. Het heeft dus bijzonder weinig nut dat aan de website-kant te regelen. Dan zou ik deze deze website gewoon buiten de EU kunnen hosten en maak de standaard taal Engels, met de optie Nederlands en dan ben ik klaar. Geen enkele cookie-wetgeving die mij lastig valt. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Zojuist, Michel zei: Die klachten mogen naar google. Daar heb ik geen invloed op. Ik vind sowieso die hele cookie wetgeving een ramp. Ik en, ik denk de andere leden, nemen jou niets kwalijk. Het is die ondoordachte cookie wetgeving, door onbekwame mensen, die hiervoor gezorgd heeft. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen