cookie monster Geplaatst: gisteren om 11:40 Geplaatst: gisteren om 11:40 (aangepast) 28 minuten geleden, Tonskidutch zei: Aha oké katten, geen noodzaak voor facebroek Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁 gisteren om 11:55 aangepast door cookie monster 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
moonchild Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) Hier een hoop mensen die een berg centen hebben betaald en hoopten dat zij een airco geleverd krijgen.......pas dus op voor dit soort tuig https://nl.trustpilot.com/review/evolar.nl volgens de site de eigenaar, Jasper Janssen 19 uren geleden aangepast door moonchild Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
pollegazon Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt. Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt. Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was. 18 uren geleden aangepast door pollegazon tikfouten
minplus Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven. Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven, zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken. Verhuizen naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog met de ramen op het zuiden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Nou kan niet slapen... dan maar hopen op enkele dagen koeling! Fat Freddy's Drop Bohannon
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Gisteren zou de laatste dag zijn geweest met 40 graden. Vandaag wordt het een aangename 35 Graden. De komende 14 dagen schommelen de temperaturen in de voorspellingen rond de 35 graden. In de nacht zou er iets meer verkoeling zijn, 15 tot 20 graden. Op dit moment om 08:00 uur is het alweer 27,6 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden aangenaam? Mijn voeten zijn balonnen, mijn bloeddruk is ook skyhigh. Ik doe nog even een koude douche, water is hier gratis. Fat Freddy's Drop Bohannon
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Net even de wagens gewassen, ondertussen is het hier al 30 graden. Tonski, wees blij dat je niet in New Delhi zit, daar is het niet alleen warm, maar ook nog eens vochtig en een luchtverontreiniging waar je tegen kan leunen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: aangenaam? Mijn voeten zijn balonnen, mijn bloeddruk is ook skyhigh. Ik doe nog even een koude douche, water is hier gratis. Zelfs kraanwater is inmiddels lauw. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ja Nee uh wat kan ik er tegen inbrengen? Nadat ons gisteren ochtend door deze dame, op het EXTRA lange journaal bericht NPO1 inzake de Hitte waarschuwingen, dat mooi heeft uitgelegd. Haar angst en of duiding was toch wel nieuw op de Nederlandse TV waar klimaatgekte helaas nog steeds ontkent wordt. Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 5 minuten geleden, Eduard07 zei: Zelfs kraanwater is inmiddels lauw. Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵 Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 6 uren geleden aangepast door Tonskidutch Fat Freddy's Drop Bohannon
pollegazon Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 12 uren geleden, minplus zei: Verhuizen naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog met de ramen op het zuiden. Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius. Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
a33 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 17 uren geleden, moonchild zei: volgens de site de eigenaar, Jasper Janssen Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma. Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon? Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger. Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik. Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden. Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen