Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6.877 onderwerpen in dit forum

• 24 reacties
    • 2,3k weergaven
  1. Satfun closed?

• 14 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. Indirecte links

• 3 reacties
    • 785 weergaven
  3. Found this

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  4. Topic verdwijnt zo maar

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. GOEIE KEY EN SECA SITE

• 1 reactie
    • 752 weergaven
  6. funboard gesloten

• 1 reactie
    • 713 weergaven
  7. sofware update canal+ voor nokia9302

• 1 reactie
    • 582 weergaven
    • 65 reacties
    • 16,4k weergaven
  8. Eurocrypt.net closed

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. aston 1.05

• 8 reacties
    • 2,1k weergaven
  10. Muziek kanalen op hotbird gratis!!!

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  11. sonder aston

• 1 reactie
    • 984 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  12. digitalsat verhuist!!

• 0 reacties
    • 821 weergaven
  13. satfiles

• 4 reacties
    • 730 weergaven
  14. Aston 1.00 en 1.03 naar 1.04???!

• 1 reactie
    • 2k weergaven
  15. nog een nieuwe site

• 0 reacties
    • 641 weergaven
  16. Site met veel nuttige informatie

• 0 reacties
    • 716 weergaven
  17. irdeto ca status16

• 1 reactie
    • 803 weergaven

• Na de kwalificatie staat Mercedes weer 1 2 , en de race ook  als er niks geks gebeurd , pech crash o.i.d. en de rest van het seizoen ook . Spannend . Ad
    • Bambu labs printers hebben een cloud verbinding (die je kan uitschakelen) waardoor je rechtstreeks vanuit de slicer kan printen. Eventueel ook via een mobiele telefoon app.  Ik vertrouw de Chinezen niet, maar van mij mogen ze mijn modellen zien 😉. Wat ik doe is mijn printbed na iedere print volledig schoonmaken / vrijmaken, zodat ik op ieder moment gewoon een printopdracht kan geven. Als je besluit een bambulabs printer te kopen, dan raad ik je zeker aan de AMS erbij te kopen. Ik heb er twee, en ik heb daar voldoende aan. Er zit altijd zwart-, wit- en support filament in, de rest is variabel. Als je niet extreem veel print, dan kan je gewoon bambulabs filament gebruiken, wat van uitstekende kwaliteit is, die automatisch wordt herkend door de AMS. Dan staan je instellingen eigenlijk meteen optimaal. Het is iets duurder, maar zoveel gemakkelijker.  Laat maar weten of je meer informatie wilt hebben...
    • Het verbaasd mij dat de Mercedessen achterblijven, zo ook Piastri.
    • Dan zullen ze eind dit jaar of ten laatste 2030 geen beeld meer hebben op hun tv.
    • Ik heb mijn kameraden contact personen al verteld, als het enkel nog gaat via betalen, of er teveel problemen van gelijk welke aard met de gratise versie, dat ik ermee stop. Ze konden er niet mee lachen, en vonden mij een gierigaard. Je kan zo voor alles betalen, dat ze zeggen in belgie dat je haren door je klakke groein.
  • Nieuwe aanmaken...