Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.521 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 13,7k weergaven
  1. 2e ontvanger, maar welke ??

• 8 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  2. Hoe V-PID instellen (Edision Argus Mini)

• 0 reacties
    • 590 weergaven
    • 2 reacties
    • 896 weergaven
    • 7 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  3. [TF7710PVR] eurobird 9A op TF7710HDpvr 1 2

• 25 reacties
    • 10k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. [Marned DS-100XCI] Geen ontvangst

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 941 weergaven
    • 31 reacties
    • 7,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 2k weergaven
    • 10 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,8k weergaven

• Die 1 TB onedrive kost maar 2 tientjes per jaar, die heb ik erbij genomen omdat dit inderdaad wel handig is. Gebruik hem eigenlijk alleen als automatische backup. Verder heb ik niks nodig dat 365 extra biedt boven een eeuwig durende licentie van een paar euro.
    • Het blijft sowieso bijzonder hoe ze hier in staan! Officieel is immers niet één kanaal van Freesat afkomstig ‘beschikbaar’ op Zwitsers grondgebied. Of dat nou Kabelio, Swisscom, Sunrise of een van kleinere netwerken in dat land betreft. Kabelio fantaseert er in feite lekker op los qua toekomst.. De Britten kunnen echter niets inbrengen tegen de Zwitserse wetten die het toestaan vrij te ontvangen signalen her te verspreiden zonder andere voorwaarden of beperkingen. Ze hebben één rechtzaak gewonnen die over bbc radio 5 live sport ging, maar de zaken daarna zijn door de bbc verloren.. Maar de Britse zenders zijn ook voor Kabelio nogal een troef voor hun satellietpakket vanwege de vele expats. En ik vermoed dat ook de nodige Britten en UKTV liefhebbers buiten Zwitserland hun pakket afnemen!    Overigens denk je nu,  dan zal Kabelio wel een schotelantenne hebben staan op de meest gunstige locatie in Zwitserland voor ontvangst van de Astra 2 UK spotbeam (bijvoorbeeld Basel). Dat is NIET het geval, in elk geval tot voor kort ging alles in Ismaning teleport de lucht in, jawel bij München! Daar gebruikten ze schotels van 1,80 om daar de Britse zenders mee te ontvangen voor herdistributie via de uplink aldaar naar Eutelsat, vér buiten de spotbeam en daarom ook regelmatig storingen ondanks een enorme schotelantenne. Ze zijn wel bezig met verplaatsen naar Frankrijk van uplinks, dat maakt deel uit van de nieuwe afspraak met Eutelsat. (En daar is de UK spotbeam een stuk makkelijker uit de lucht te hengelen natuurlijk).   Trouwens, wetgeving is en blijft een interessant ding! Wie legt mij bijvoorbeeld uit waarom SRF1 en SRF Zwei zelf in Duitsland vrijwel nergens worden uitgezonden. De Zwitsers doen zelf namelijk nog veel moeilijker.  Maar in Luxemburg zitten ze wél op de kabel. (Bij Post.Lu)    
    • Als je mag geloven wat ze zeggen dan heeft de VVD er juist voor gezorgd dat de prijzen voor brandstof niet nog verder stijgen. Dus als dieniet bij aan tafel had gezeten dan had je volgende week de 1e verhoging al kunnen verwachten lijkt me zo. Niet dat het mij veel uitmaakt want ik tank toch altijd in het buitenland, dus zolang die hun prijzen niet mee laten bewegen dan laten ze die randstedelingen nog maar wat verder uitknijpen als andere belastingen daardoor niet de lucht in hoeven te gaan. 😊   Trouwens als je de Duitsers in de grensstreek hoort dan zijn die aan het mopperen dat ze wel meer moeten betalen vlak aan de grens en dat ze daardoor zelf weer 20 km verder Duitsland in moeten voor goedkope brandstof.
  • Nieuwe aanmaken...