Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18319 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 6.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 774 weergaven
    • 2 reacties
    • 864 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoe efficient ratten verdelgen? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 41 reacties
    • 172.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 5k weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  1. Wild China

• 1 reactie
    • 698 weergaven
  2. Loon topman Telenet

• 13 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Recht op film1 film2 film 3 gratis

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 2.8k weergaven
    • Sat4all vriend

Wie weet wat voor beest dit is? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 33 reacties
    • 25k weergaven
    • Sat4all vriend

Fusie tussen Vlaanderen en Nederland ? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 53 reacties
    • 14.6k weergaven
    • 33 reacties
    • 7.5k weergaven
  3. Cataloguswaarde auto berekenen

• 14 reacties
    • 6.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

prepaid kaarten orange in butenland

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 907 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Spiercontrole

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 3.1k weergaven

• Het gaat nu helemaal los in de kranten en nieuwssites. Elke stroomstoring word met koeienletters gepubliceerd.   https://www.gelderlander.nl/wijchen/flinke-stroomstoring-in-wijchen-25-straten-zonder-elektriciteit~aaebb003/   https://www.gelderlander.nl/enschede/live-enorme-stroomstoring-in-enschede-meer-dan-20-000-huishoudens-zonder-stroom-binnenstad-donker~afc76b5b/    
    • UK zenders via een app legaal kijken in het buitenland? Dat is nieuw, zelfs UK burgers zien geen kans om in Frankrijk legaal naar de BBC te kijken via het internet.
    • Als het gaat om uitrichten en beter afstellen van die schotels na alle transponder en satelliet veranderingen kun je beter een echte satellietmeter kopen. Het kan ook op de windows laptop met deze binary=> DreamboxE2SatFinder.zip Maar die is afhankelijk van een LAN of WIFI verbinding met de receiver.  
    • Helaas heb ik hier niets aan, de Vu+ HD app is bedoeld om SNR, AGC en dB te bekijken of de sterkte op zijn hoogst staat. Sinds enkel weken zijn op Astra 3 de meeste zenders van 3B naar 3C verhuisd en zit ik op het randje van ontvangst en dat was daarvoor niet het geval, alle zenders knalden binnen. Het zelfde gebeurde met Astra 1 veel zenders zijn verhuisd naar Astra 1P o.a. ARD en vele anderen zijn hier helemaal niet meer te ontvangen. Vandaar dat ik mijn Vu+ app nu nodig heb om bij veel kennissen hun schotel en LNB het beste signaal te geven.    Is er misschien een andere app die lijkt op Vu+ app die nu niets doet?.!   P.S., voor  zenders die hier niet te ontvangen zijn heb ik een app die ik gebruik voor Duitse, Ierse, de U.K. en Franse zenders. Dit kost 92 € per jaar en is niet illegaal. Kan er ook programma's mee opnemen en is wel heel goedkoop in vergelijk met Canal Digitaal. Vanaf de tablet stream ik naar mijn 65 4K TV.   Toch bedankt.    
  • Nieuwe aanmaken...