Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.301 onderwerpen in dit forum

1. proefopzeg

• 13 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 14 reacties
    • 12,1k weergaven
  2. veronica niet vinden 1 2

• 28 reacties
    • 65,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 12 reacties
    • 3k weergaven
    • 8 reacties
    • 11,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 4,3k weergaven
  3. hoofdkaart 2e kaart huh?

• 2 reacties
    • 4,2k weergaven
    • Sat4all vriend

afkopen abbonement 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 10,3k weergaven
  4. Problemen zenderlijst

• 8 reacties
    • 3,2k weergaven
  5. Mezzo

• 1 reactie
    • 2,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Voordat ik de dak op gaat

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2,9k weergaven
  6. Upgrade AstonCrypt V1.05

• 2 reacties
    • 11,3k weergaven
  7. EPG problemen

• 3 reacties
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Smartcards omwisselen, moet dat geld kosten.

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 6,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 25,1k weergaven
  8. Tv Vlaanderen valt uit

• 2 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven

• Als je echt al van alles geprobeerd hebt, dan is het mogelijk geen probleem van de eindschakelaars.   1. Stopt de actuator steeds precies op het punt, waar het nokje op de witte cylinders de schakelaars "uit" zetten?   2. Zo ja: Ik neem aan dat de onderste schakelaar uitschakelt bij geheel ingetrokken actuator, en de bovenste schakelaar bij meer uitgeschoven actuator? Heb je het schroefje op de cylinders al eens losgedraaid en het bovenste deel van de cylinder al eens verwijderd? En kan de actuator dan verder uitgeschoven worden?   Maar als veranderingen aan de cylinders niks veranderen, moet er iets anders aan de hand zijn.   Groet, A33
    • Iedereen heel erg bedankt voor de reacties weer, en voor de links. Als ik het zo lees, is de kans groot dat er meer aan de hand is dan alleen een probleem aan dit spanningsregel-ic.    Ik had eigenlijk gehoopt, dat iemand zou zeggen ja dat is een bekend probleem bij de DM920, dat ligt daaraan en dat is simpel te verhelpen. (Zo ging dat vroeger bij mijn XSAT410 ontvangers: daar waren 3 bekende problemen met condensatoren, die hadden elk duidelijke symptomen en waren makkelijk te vervangen.) Als ik het zo lees, is er hier waarschijnlijk meer aan de hand, maar ik heb niet de apparatuur of de vaardigheden om dit aan te pakken.  En een aantal van jullie zeggen: niet aan beginnen (ook al kost die ene IC dus waarschijnlijk maar 4 euro).   Jullie (in ieder geval @Frans B ) mogen dit dan een oude box noemen, ik gebruik zelf tot nu toe als hoofd-ontvanger een Rebox RE-9000, die is denk ik nog een stuk ouder. Mij leek deze DM920 dus een mogelijke verbetering, ook omdat hij multistream ontvangst aankan, en dat wil ik graag!     Overigens: er zat een ventilator in deze DM920. Dus oververhitting is waarschijnlijk niet de oorzaak geweest. En meer info over het defect en hoe dat ontstaan is, kan ik vermoedelijk ook niet achterhalen.     Al met al: bedankt voor jullie informatie. Het is denk ik definitief: einde oefening.   Dus goede antwoorden op mijn vraag naar een second opinion!     Groet, A33
    • Misschien hier nog meer ideeën: https://www.circuitsonline.net/
  • Nieuwe aanmaken...