Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.262 onderwerpen in dit forum

1. Update signaal

• 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 23 reacties
    • 5,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Film1sport1 + settoppakket (had ik dat geweten!) 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 32 reacties
    • 11,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Ik vraag een keer een puls aan

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 2k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,5k weergaven
  2. EPG bij CD

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. Wie heeft er nog Motors-TV 1 2 3

• 37 reacties
    • 9,9k weergaven
  4. Film1 Sport1 is jarig en trakteert. 1 2 3

• 37 reacties
    • 13,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 4,9k weergaven
  5. seca card cd

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 19 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 51 reacties
    • 16,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,2k weergaven
  6. RNN7

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 15 reacties
    • 6,7k weergaven
  7. Canaal digitaal: breedbeeld 1 2 3

• 32 reacties
    • 13,9k weergaven
  8. Start Vitaliteit een feit ! 1 2 3

• 35 reacties
    • 14,7k weergaven
  9. CANAAL DIGITAAL ????

• 2 reacties
    • 2,9k weergaven

• Kwam deze pagina tegen ... https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Bootloader ... ook al staat hier de Solo2 niet tussen.  Even verder zoeken dus ...    Deze info geeft niet echt veel hoop zover ...    
    • Wat ik zo bedenk, waarom is er geen check of het pad in de zip wel klopt met de box die je probeert te updaten? Pad voor een solo => /vuplus/solo , maar voor een solo2 => /vuplus/solo2. Je zou zeggen dat met een eenvoudige check van het pad, je al iets van een 'incorrect file' o.i.d. zou moeten krijgen en de zaak stilvalt. Waarschijnlijk heeft men dit nooit bedacht of geïmplementeerd, omdat men dacht dat een domoor als ik dat nooit zou proberen te doen?   @Mimisiku force update, die methode ken ik wel bij andere system cards als een maintenance optie om gewoon te zeggen .. no matter what ... ik wil een verse image gepushed hebben ook al zeg hij bij de check dat hij niets nodig heeft.  Maar kent de VU ook zoiets?   @kees321 het rare is ook, dat ik nog steeds het VTi logo op het scherm krijg, terwijl ik een PLi heb willen flashen. Maar denk dat op 1 of andere manier de bootloader sectie wel is overschreven/aangetast, waardoor hij dus ook niet weet waar een 'werkende' boot vandaan zou moeten komen. En als er een USB aanwezig is, die aan te spreken, om te kijken of daar iets van een startup file aanwezig is.   De USB drive knippert wel even alsof hij zich 'aanmeld', plus dat ook de ON/OFF button bij de Solo2 ook reageert op aanraken .. hij licht even op.  Maar welke USB poort ik ook gebruik, met diverse USB sticks .. enige leven is 'Starting .....' in het scherm.    
    • Zonsondergang op de Maydan Bridge met de Bursh Khalifa op de achtergrond.   
    • Het was wel weer even spannend om via buienradar te volgen en zien waar de satelliet ontvangst het begeeft. De grootste hoos was in Winterswijk met volgens buienradar wel 80 mm/u en kijkend naar een totaal uitval. Nu lees ik het nieuws dat een oud Philips pand daar is ingestort door de lekkage. Ging dus echt oerendhard.   De ontvangst lag er ca. 10 minuten voor Astra 19.2 en 23.5 op 90 cm uit maar ook andere plaatsen in die felle regenstrook. Wel grappig dat er op satelliet alleen iets gebeurt met heel slecht weer terwijl ik dagen ervoor mijn geluk niet op kon met keiharde tropo condities in UHF. Dat scoorde de bekende zenders Hamburg, Visselhövede, Bremen en Steinkimmen met 40 dB C/N. Leeuwarden leverde bijna de hele nacht een topsignaal van 36 dB C/N op 116 km afstand. Geen enkel obstakel in de laatste jaren is ontstaan blijkt er een dB vanaf te kunnen snoepen. Vanochtend nog 10 seconden gezien van IJsselstein kanaal 39 met TV West en Utrecht.
    • Ik tik op mijn telefoon.  Welke browser het is weet ik niet. Ik geloof Chrome.  Ik heb namelijk Sat4all als „App“ geïnstalleerd en ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb.  Zie screenshot.   
  • Nieuwe aanmaken...