Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 13:30 Geplaatst: gisteren om 13:30 Ik lees net dat de prijs van een Maß bier op het Octoberfest in München met 3,52% omhoog gaat naar € 15,80. Dat is een verdubbeling gezien over een tijdsbestek van 20 jaar. Dus rondjes met Formule1 weddenschappen laat ik dan liever maar zitten. De Wirten daar zouden ook wel eens een prijsverhoging een enkel jaar over kunnen slaan. Bij zulke prijzen hoeft het van mij niet meer. Stay delulu !
mereltje Geplaatst: gisteren om 14:00 Geplaatst: gisteren om 14:00 28 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik lees net dat de prijs van een Maß bier op het Octoberfest in München met 3,52% omhoog gaat naar € 15,80. Dat is een verdubbeling gezien over een tijdsbestek van 20 jaar. Dus rondjes met Formule1 weddenschappen laat ik dan liever maar zitten. De Wirten daar zouden ook wel eens een prijsverhoging een enkel jaar over kunnen slaan. Bij zulke prijzen hoeft het van mij niet meer. Als je dat omrekend naar de prijzen van hier voor een biertje van 0,2 ltr valt het best mee🍻 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 14:06 Geplaatst: gisteren om 14:06 0,2 ltr. is ook helemaal niks. Die knal je zo in je nek. Tja…die kleine bierglazen ben ik al helemaal vergeten. Wat de bierprijzen in NL zijn is me helemaal ontgaan. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 17:51 Geplaatst: gisteren om 17:51 Het varieert van 3,80€ tot 12€ voor een sixpack bier blikjes. Over kratjes bier maar helemaal gezwegen. En als je goed kijkt naar de voorraad in de supermarkt, gaan de meeste bierdrinkers dus voor de goedkoopste optie. Terecht dat Heineken en consorten veel te duur zijn. Inflatie? Ja koekoek. Should I do It The Pointer Sisters
Mojo Geplaatst: gisteren om 18:26 Geplaatst: gisteren om 18:26 33 minuten geleden, Tonskidutch zei: En als je goed kijkt naar de voorraad in de supermarkt, gaan de meeste bierdrinkers dus voor de goedkoopste optie. Inderdaad. Ik betaal ook niet meer dan 10 to 11 euro voor een krat van 24 flesjes. En dat voor Krombacher of Warsteiner. Straks nog een krat van 12 flessen Coca-Cola gehaald voor € 9,99 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
moonchild Geplaatst: gisteren om 19:28 Geplaatst: gisteren om 19:28 De meeste studentenhuizen zie ik hier, tijdens hun bierrun met 40+ kratten op een trolley, voor Brouwers bier kiezen. Kost 1,11 per liter Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
cookie monster Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Ik drink geen alcohol , dus .... 😳 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mojo Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 6 uren geleden, cookie monster zei: Ik drink geen alcohol , dus .... 😳 Drink je toch gewoon alcoholvrij You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Krijg je exact dezelfde bierbuik van, stond in de Belgische Krant HLN. Puur suiker in alcoholvrij bier. Should I do It The Pointer Sisters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen