Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

Natuurlijk is het wel leuk hoor als je gezellige mensen treft en/of meeneemt.

En als de boerenknechten na het Erntedankfest hun bonus opzuipen... en in groepsverband op de grond slapen in de winkelpassages van het centraal station.

Quote

Op de zondag na Sint Michaël (29 september) - dit jaar op 2 oktober - vieren christenen in Duitsland het 'Erntedankfest' (letterlijk: Oogstdankfeest / ook: Erntedank of Erntefest). Een dag waarop gedankt wordt voor de oogst. Meestal de eerste zondag van oktober.

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

34 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zo mensen. 
IJzerbout nu op het Oktoberfest in München en hij heeft het hier prima naar zijn zin zoals op de onderstaande foto te zien is. 
 


 

IMG_0211.jpeg

Typisch Duitse foto. Gefotoshopt tot aan het gaatje.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb dit moois persoonlijk aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen en kan bevestigen dat het alles puur natuur is.  🤗😍😅

Tijd voor Hans Anders dan

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hee, die ken ik van het ontbijt in het hotel in München.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2023 om 12:32, Drs. IJzerbout zei:

Zo mensen. 
IJzerbout nu op het Oktoberfest in München en hij heeft het hier prima naar zijn zin zoals op de onderstaande foto te zien is. 
 


 

IMG_0211.jpeg

 

Donders! Dat zijn een paar beste bierpullen.

 

Is overigens ook een woke feestje aan het worden heb ik begrepen.

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2023 om 12:32, Drs. IJzerbout zei:

Zo mensen. 
IJzerbout nu op het Oktoberfest in München en hij heeft het hier prima naar zijn zin zoals op de onderstaande foto te zien is.

IMG_0211.jpeg

 

gelukkig heeft dit niets met kunstmatige intelligentie te maken maar met oerinstinct 😁

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nu even zonder flauwekul. 
Ik ben helemaal niet op het Oktoberfest in München. 
Maar wel op het Oktoberfest in Dubai. 
Dat is o.a. in de Barasti Bar in JBR. Jumeirah Beach Resort. Dat is op loopafstand van mijn werk. Direct na mijn werk drink ik dan met mijn collega’s een paar🍺
En daar kom je dan dames tegen zoals op de foto hieronder met de Skyline van JBR en het Marina op de achtergrond.

Ik weet niet welke schoonheden je beter bevallen maar geef mij maar de schoonheid van hieronder op de foto. 
Is toch weer even een andere klasse. 
Dan is het daar bij Sprietje met zijn bejaardetehuistouristen dat in Costa Calida maar behelpen. 😇😂😍
 

IMG_0225.jpeg

aangepast door Drs. IJzerbout
Schrijffout
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Maar nu even zonder flauwekul. 
Ik ben helemaal niet op het Oktoberfest in München. 
Maar wel op het Oktoberfest in Dubai. 
Dat is o.a. in de Barasti Bar in JBR. Jumeirah Beach Resort. Dat is op loopafstand van mijn werk. Direct na mijn werk drink ik dan met mijn collega’s een paar🍺
En daar kom je dan dames tegen zoals op de foto hieronder met de Skyline van JBR en het Marina op de achtergrond.

Ik weet niet welke schoonheden je beter bevallen maar geef mij maar de schoonheid van hieronder op de foto. 
Is toch weer even een andere klasse. 
Dan is het daar bij Sprietje met zijn bejaardetehuistouristen dat in Costa Calida maar behelpen. 😇😂😍
 

IMG_0225.jpeg

Kanonnen.............................................................wat een hoogbouw🙃

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...