Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten


Wat echt nergens op lijkt is dat je een ander zijn recht op vrije meningsuiting niet respecteert, iedereen heeft het recht bepaalde activiteiten af te keuren, mijn vraag was, wat is nu het nut van Liters Bier in je lijf te kappen, deze is niet beantwoord, er werd alleen maar op afgezeikt.

 

Triest,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat ik in het algemeen stellen, dat je het Oktoberfest niet kunt beoordelen wanneer je er nog nooit geweest bent.

En het vergelijken met een randverschijnsel op een eiland geeft echt aan dat je geen recht van spreken hebt.

 

Het is een nieuwe trend in de huidige tijd, folklore afschaffen omdat een enkeling meent een reden gevonden te hebben gekwetst te zijn

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Spanje heeft een bekende Duitse grootgrutter ook een aanbieding van het Duitse "Festbier". Het eerste blikje van 50cl €0,55 en het tweede blikje €0,28. €0,83 voor een hele liter. Ja dat is flink wat goedkoper dan op de bierfeesten in Munchen maar dan heb je er geen muziek en vertier bij.
En waarschijnlijk heb je dan ook meer bier want in die bierpullen die ze op de feesten serveren zit vaak 40% schuim.

Festbier.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei ceesv:

Laat ik in het algemeen stellen, dat je het Oktoberfest niet kunt beoordelen wanneer je er nog nooit geweest bent.

En het vergelijken met een randverschijnsel op een eiland geeft echt aan dat je geen recht van spreken hebt.

 

Het is een nieuwe trend in de huidige tijd, folklore afschaffen omdat een enkeling meent een reden gevonden te hebben gekwetst te zijn

 

 

 

Waarom zaken gaan verzinnen die er niet staan en die ik bijgevolg niet beweerd hebt, verder zeggen beelden meer dan woorden, hoezo randverschijnsel.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik sprak in het algemeen, nu je toch reageert,  jij verzint er plotseling een eiland bij.

 

En verder ondersteun je mijn stelling.

Het is een nieuwe trend in de huidige tijd, folklore afschaffen omdat een enkeling meent een reden gevonden te hebben gekwetst te zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondersteun helemaal je stelling niet, u verzint uitspreken die er niet staan, afschaffen of niet, interesseert me geen reet hoor.

Net zoals die Bierfeesten, wie zich daar aan te goed wil doen moet maar gaan, wie daar niet aan wenst deel te nemen verdient ook respect.

 

Alleen, het filmpje laat zien dat het niet is zoals u het voorstelt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tripleboy:

is dat je een ander zijn recht op vrije meningsuiting niet respecteert

 

vreemd hoor?

maar een andere mening toegedaan zijn heeft niets met het respecteren van jou te maken

 

je moest eens weten hoeveel gezinnen met kinderen daar een appelsapje drinken op het Oktoberfest en hoeveel bezoekers er maar enkel 1 Mass nuttigen aan Bier.

 

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het afzeiken is dan blijkbaar een Primaire behoefte bij u, verder had ik het over het respecteren van iemands ander zijn mening,  nogmaals ik vind die zuipfeesten helemaal niets, en dat is een verworven recht binnen de EU.

 

Dat u een ander je eigen meningen wil opdringen is daarmee in strijd, stop hiermee.

 

En dan zielig gaan gaan doen over enkele topics die over Extremen gaan, hoever kan je dan nog zakken, als je ze niet kan waarderen hoef je ook niet te lezen/bekijken.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tripleboy
Ik vind het helemaal niet wetenswaardig dat jij die "zuipfeesten" helemaal niets vindt. Hou dat lekker voor jezelf joh. Hier zitten mensen die er zich wel op verheugen en daar gaat dit topic over.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook beeld op Das Erste!

Net op tijd voor het anzapfen van het eerste vat, precies om 12 uur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...