Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hoog bezoek auf der Wiesen, Bayerns Minister Präsident, en de Oberburgemeister die klaar staat met de Holzhammer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja, mooie traditie, schitterend om te zien.

Ik heb vaak in München gewerkt rond deze tijd, de hele stad doet mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er van houdt, moet je het vooral doen...  

Vergelijk het met het vieren van Midsommar in Zweden...  ook zo een zuipfeest...  Maar wie het graag wil, moet het zeker doen...

Ieder moet kunnen doen wat hij graag wil, zolang je binnen de "regels" blijft ageren, en geen mensen gaat lastigvallen, mede doordat je onder invloed van 'drugs' bent (bij deze gelegenheden is de drug voornamelijk alcohol)...  verder is het goed...

Maar ik hou er niet van, en dat is uiteraard ook een recht. Ik vind dit soort uitspattingen om te walgen... ik kan het leuke ervan niet inzien, traditie of niet....

Maar gelukkig kan ieder individu zelf bepalen wat hij leuk vindt en wat niet.

 

Ik wens de feestvierders veel plezier, en hoop voor iedereen dat er geen 'akelige' dingen gebeuren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het een zuipfeest is of niet moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Voor mij is het Oktoberfest in ieder geval geen zuipfeest. Het is een cultuur dat een lange traditie heeft en is uitgegroeid tot het grootste feest ter wereld met 6 miljoen bezoekers per jaar.

Denk ook eens aan de inkomsten voor de stad München en de werkgelegenheid.

 

het Oktoberfest heeft een sociale functie. Er gaan ook veel prominente mensen heen uit alle delen van de samenleving: voetballers, filmsterren, politiek, etc.

Voor veel firma´s in München en omgeving ook een soort vervanging van het firma-kerstfeest en er worden daarom jaarlijks tafels gereserveerd voor het personeel.

 

Ik heb in ieder geval een leuke herinnering aan dit geweldige evenement. Mijn ex-vrouw en ik gingen er in 1988 heen en hadden een geweldig leuke avond. Ik had een hotel weten te vinden in München Ismaning. Precies 9 maanden na dit Oktoberfest werd onze eerste dochter geboren. 😍

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk je wel eens naar Dr. Poll, die heeft daar een eenvoudige oplossing voor, iets met 2 bakstenen?

 

Hier het officiele programmaboekje

Wiesn-Highlights aktuell, O'zapft is!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Een liter water voor bijna 10 euro...

Daar gaan we dus niet heen.

Ik vond het vroeger bij de TT in Assen al schunnig dat boeren in de buurt van de baan 50 cent voor een glas water vroegen. Zag het als misbruik want het was meer de prijs voor een kuub.

Maar goed, het is net zoiets als 700 voor een kamer voor een nachtje bij Zandvoort. Tegenwoordig heet dat normaal maar ik walg er van.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...