Ga naar inhoud


schema`s gebruiksaanw en programma`s


Steve

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

ik probeer de hele middag en avond al in de server van steve te komen, ik zoek de service manual van de philips 26CS1006/00Z (K30 chassis)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

tv is niet defect, ik wil er een rf modulator inbouwen (voor digitale ontvanger), het schema zoek ik om te weten hoe de tuner in elkaar steekt.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

De antenne zelf word ontkoppeld, maar de voeding vd Tv moet ook galvanisch gescheiden worden,omdat bij deze toestellen het chassis dus ook de tuner onder netspanning staat,dus alléén met een externe modulator kun je een video ingang maken,dus al zou je hem galvanisch gescheiden hebben,dan nog kun je er zo géén video input op maken,daar beeld en synchronisatie gescheiden zijn.De K40 Modellen waren pas van een scart aansluiting voor zien,.Er zijn wel K12-Z chassis geweest die van een scheidingtrafo waren voorzien,die zgn. Tv Meubels zeer grote kast met een VCR en een kleine monitor ingebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er komt een tweede trafo in die de modulator voedt, in principe gewoon een externe modulator intern

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Steve;

 

Ik ben op zoek naar de service manual van een Viewsonic N1930W-2M TV... Heb je die toevallig? Ik probeerde eerder in te loggen op je server, maar die was niet bereikbaar...

 

Bedankt!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...