Ga naar inhoud


Triax 78 met Multiblock 4 lnb's plaatsen....duidelijke uitleg met foto's


Connexxion

Aanbevolen berichten

Aha...., je hebt geen Triax 110 maar een Triax 88. Tja dan worden de afstanden tussen de lnb's een stuk kleiner. De afstanden zijn dan niet 93,5 - 65 en 73mm maar 79,5 - 55 en 62mm.
55mm ga je niet halen, wel 58mm dus dan neem je de afstand tussen de Hotbird en Astra 19,2 geen 79,5mm maar 76,5mm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedemorgen,

 

De nieuwe ADT110 schotel is binnengekomen (schadevrij) en heb hem geïnstalleerd en zo goed mogelijk met de hand afgeregeld. Op de Astra 1 had ik een signaalsterkte van 99%.

Ik heb een lange kabel naar mijn Vu+ uno 4K getrokken en via deze ontvanger kan ik nu via de Hotbird, diverse 4K zenders zonder blokken ontvangen.

 

Is er een mogelijkheid om te controleren of alles daadwerkelijk goed is afgesteld? b.v. zwakke zenders die te ontvangen zijn o.i.d.voordat de schotel naar zijn definitieve locatie gaat. 

 

met vriendelijke groet,

 

tom

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

5096D228-C0FE-4BC8-833E-93F1F456CDC9.jpeg

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik mee beide Astra’s in het midden. 

Op welke manier moet beide lnb houders op de triax rail geschoven worden? Daar bedoel ik 5096D228-C0FE-4BC8-833E-93F1F456CDC9.thumb.jpeg.68004177f2af0557a1345a721e81cf40.jpegmee beide Astra’s in het midden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...