Ga naar inhoud


[Satelliet] L1 stopt met satelliet-uitzendingen


Kowalski

Aanbevolen berichten

Citaat:

2 euro (of een dergelijk bedrag) per maand vraagt aan de kijker

Of vanaf minimaal Basis- of Familie pakket... Maar je zult maar eens op een plek wonen in een dal tussen de Limburgse heuvels waar geen kabel is en Digitenne niet goed te ontvangen is...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toch een beetje raar allemaal.

 

Het is een bericht dat gisteren al geplaatst was.

(26-10-2010 21.25)

Nu dus weggehaald, alleen via zoekfunctie leesbaar.

 

En verder is het bij geen andere genoemde omroep terug te lezen.

 

 

Er is hoop......

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

zojuist even gebeld met L1 en er is nog niks zeker over het wel of niet verdwijnen van L1 van de sat. As maandag weet men meer. Het zou heel jammer zijn en voor velen een verlies dus laten we hopen dat er inderdaad een oplossing komt. Maar zoals gezegd maandag as weten we meer.

 

groeten Joop

 

ps ook Drenthe gebeld en zij wisten van niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
zojuist even gebeld met L1 en er is nog niks zeker over het wel of niet verdwijnen van L1 van de sat. As maandag weet men meer. Het zou heel jammer zijn en voor velen een verlies dus laten we hopen dat er inderdaad een oplossing komt. Maar zoals gezegd maandag as weten we meer.

Dan hebben ze mogelijk een persbericht te vroeg openbaar gemaakt en weer weggehaald. Dan maar even afwachten...

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank67,

 

Wat ik uit het gesprek heb begrepen dat er wel iets is, maar dat men momenteel druk in overleg is. Het overleg is er op gericht het e.e.a. in stand te houden. Hoe en in welke vorm weet ik nog niet, maandag weten we meer. Inderdaad was misschien iemand te snel, wie zal dat zeggen. Speculeren en gissen heeft geen zin, want het kan alle kanten op. Daarom dit bericht.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
Inderdaad was misschien iemand te snel, wie zal dat zeggen. Speculeren en gissen heeft geen zin, want het kan alle kanten op.

Dat ben ik overigens met je eens. Het kan best zijn dat ze een slecht-nieuws-bericht al voorbereid hebben, om eventueel snel te kunnen publiceren. Misschien heeft iemand het per ongeluk gepubliceerd en na ontdekking van de vergissing weer snel weggehaald.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het wel jammer vinden, ik neem altijd SC en FC Rijnmond op, die zet ik dan om naar IPOD formaat.

 

Mijn eigen "TV Gelderland" vind ik al jaren wat oubollig.

 

Nu kan ik ze nog wel opnemen vanaf IPTV maar die boxen zijn helaas helemaal afgeschermd dus die opnames zijn niet te benaderen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel
En ik was net van plan om Astra 23,5 toe te voegen voor de regionalen. Ik wacht daar nog maar even mee voor ik ga investeren...

Maar zonder gekheid, het is wel jammer je zit inderdaad niet te wachten op digitenne of een kabel abo voor de regionale zenders.


Nou, ik zou sowieso de 23,5 erbij nemen want er wordt steeds meer verhuisd naar deze positie, alles wijst erop dat dit uiteindelijk de CDS satelliet gaat worden en dan men de duurdere 19.2 gaat verlaten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze gewoon naar DVB-S2 in mpeg4 overstappen. Kosten aanzienlijk minder en kunnen die andere missende regio omroepen er ook bij. CDS kan er trouwens ook zelf voor kiezen deze zenders te blijven doorgeven.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat nog steeds op de site. Zelfs een weblog bericht dat vandaag geschreven is door hoofdredacteur Leo Hauben.

 

http://www.l1.nl/over_l1/Weblog_hoofdredacteur/_rp_links3_elementId/1_4812362

 

Duidelijker kan het toch niet zijn. Deze man is zelfs de belangrijkste persoon op het operationele vlak bij L1.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
......

ps ook Drenthe gebeld en zij wisten van niets.


Dat vind ik niet zo gek, die hebben onlangs de website vernieuwd maar er staat nog steeds te lezen dat ze vanaf september niet meer te ontvangen zijn via astra 1.

ik heb ze via e-mail erop gewezen en kreeg dit antwoord:

Citaat:
dank voor uw reactie via onze website. Fijn dat u ons wijst op de
verouderde informatie. Ik moet toegeven dat dit aan onze aandacht ontsnapt
is, bovendien ben ik onvoldoende op de hoogte van die ontwikkelingen. We
gaan de informatie bekijken en up-to-date maken.

Met vriendelijke groet,
.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Satwatcher,

 

heb geduld maandag weet men meer en bij drenthe wist men van niks. Ik begrijp de verwarring. Even ter herrinnering. Een week of 2 terug zelfde gerucht over fryslan. Wat bleek uit een telefoontje niks aan de hand. Wellicht dat mensen fouten maken. Dat is menselijk.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...