Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Het komt met enige regelmaat voor dat er erotische en/of schunnige plaatjes en teksten geplaatst worden op dit forum en met name in dit topic. Daar delen we vanaf nu direct waarschuwingen voor uit en je berichten worden dan minimaal een maand eerst door ons beoordeeld.

 

Zelf heb ik er op zich niet zo'n moeite mee, maar er zijn wel andere redenen waarom het niet kan/mag. Houd je dus aan onze regels a.u.b.

 

We hebben al lange tijd te een tekort aan moderators, dus we zijn afhankelijk van meldingen van onze leden (via het menu met de 3 puntjes rechts bovenaan in ieder bericht > rapporteer).

 

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi Michel,

Ik ben toch wel blij dat ik die foto van Penthe heb opgeslagen  bij "Mijn Afbeeldingen"

Ik doel op die foto van gebakken kuit; ik vond die foto meesterlijk.

Hoe kan die visboer zo stom zijn geweest om dat bord zo te bevestigen.

Ik heb me bijna hartstikke dood gelachen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
4 minuten geleden, D-box zei:

 

Hoi Michel,

Ik ben toch wel blij dat ik die foto van Penthe heb opgeslagen  bij "Mijn Afbeeldingen"

Ik doel op die foto van gebakken kuit; ik vond die foto meesterlijk.

Hoe kan die visboer zo stom zijn geweest om dat bord zo te bevestigen.

Ik heb me bijna hartstikke dood gelachen.

 

Wie zegt dat het hier om zijn foto gaat? Wij verwijderen veel meer dan wat jullie zien en dat is maar goed ook.

 

Ik vond dat bord ook grappig, maar dat wil niet zeggen dat je hier van alles zomaar kunt plaatsen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michel,

Ok man,

Jij bent de beheerder van dit board, dus jij maakt het uit.

In ieder geval heb ik me bijna doodgelachen om die foto van de visboer met zn gebakken kuit; mijn dag kon niet meer stuk; ik heb letterlijk op de grond gelegen  van het lachen.

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik wil voorkomen dat mensen denken dat hier een vreselijke censuur heerst. Dat is namelijk niet het geval. Wel gelden hier een aantal regels waar alle leden zich aan dienen te houden.

 

Dit forum is openbaar toegankelijk op het internet en we hebben ook jonge bezoekers en bezoekers met een bepaalde geloofsovertuiging.

Erotische inhoud of schuttingtaal hoort hier dus niet thuis.  Dat doen we thuis of in een besloten forum 🤪

  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK man, snap ik

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FB_IMG_16146903732377858.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een man komt in de kerk om een kaarsje op te steken voor een overleden kennis.

Terwijl hij daar mee bezig is komt plots de koster aangelopen en fluistert "kun je even meekomen"

Dus hij kijkt verbaasd maar ach hij heeft de tijd wel dus na een mooi plekje voor de kaars te hebben gevonden en wat te hebben gemompeld over de overledene loopt hij mee naar met de koster van de kerk.

Eenmaal buiten gehoorafstand van iedereen geeft de koster aan "zeg we hebben een probleem, de pastoor is plots ziek geworden en er is nu niemand om de biecht af te nemen"

"Nou" zegt de man, "ik weet niet of ik daar de juiste man voor ben ik heb al jaren zelf niet meer gebiecht"

"ach" zegt de koster "dat merkt niemand en zoveel is er de laatste jaren toch niet verandert dus gewoon net als vroeger een paar wees gegroetjes, onze vaders en als het heel erg is een rozenhoedje of rozenkrans en dan ben je er wel"

"En" vervolgt de koster "kom je er niet uit dan kun je stiekem even wegglippen en ons altijd om hulp vragen".

De man is overtuigd en wil dit eigenlijk ook wel eens meemaken dus trekt een zwarte toog aan slaat een paarse stola om en klimt in de biecht stoel.

Na een poosje hoort hij iemand in het biechthokje komen en hij hoort een vrij jonge stem "pastoor ik heb gezondigd"

Dus de man met zijn meest plechtige stem "dat is niet zo mooi mijn zoon", en vervolgt met "maar kun je aangeven wat je volgens de Almachtige fout hebt gedaan?"

De jongen van goed 15 jaar verteld bibberend "mijnheer pastoor ik was in de winkel en terwijl ik wist dat ik geen geld had maar heb  toch een blikje fris meegenomen zonder te betalen"

Dus die man denk "wat moet ik daar nu toch mee" en bedenkt wat hij zelf als vader dan tegen zijn zoon zou zeggen.

Hij zegt dus tegen de jongeman "ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als iemand iets van jou zou stelen, dus als je echt berouw hebt ga dan naar de winkel en betaal alsnog het blikje fris, zeg hier 5 weesgegroetjes en je zonden zijn vergeven"

De jongeman bedankt hem en vertrekt.

Even later komt weer iemand binnen en nu hoort hij een vrouwenstem die begint met "pastoor ik heb gezondigd"

Dus de man zet zijn meest plechtige stem weer op en zegt  "dat is niet zo mooi mijn dochter", en vervolgt met "maar kun je aangeven wat je volgens God de almachtige fout hebt gedaan?"

Nou stamelt de jonge vrouw "ik was aan het werk en toen stond er een grote gespierde bouwvakker en daar heb ik naar gekeken"

nou zegt de man "dat is toch nog geen grote zonde"

Dan vervolgt de jonge dame "het was heet en de bouwvakker was aan het zweten en trok zijn shirt uit" en vervolgt met  "en toen ben ik naar buiten gegaan heb hem een koud flesje drinken aangeboden en toen hebben we gezoend"

De hulp pastoor begint het nu toch warm te krijgen en denkt bij zichzelf "mijn hemel wat moet ik daar nu toch mee" maar herpakt zich en vraagt "en heeft u daarmee iemand bedrogen?"

"Nou ja" verteld de jonge vrouw "ik heb al 3 jaar een vriend en we gaan binnenkort trouwen" en vervolgt met "maar daar is het niet bij gebleven, van dat zoenen werd ik ook heet en ik voelde bij hem wat groeien en daar heb ik toen heerlijk op gesabbeld"

De nep pastoor houdt het niet meer vlucht het biechthokje uit en tijdens de zoektocht naar de koster komt hij achter een aantal misdienaars tegen dus hij vraagt met de paniek in de ogen "jongens kunnen jullie me helpen, wat geeft de pastoor altijd bij pijpen?"

De misdienaars kijken elkaar eens aan en uiteindelijk zegt er dan eentje schuchter "nou................ ik krijg altijd een mars van mijnheer pastoor"

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...