Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

FB_IMG_16185795957286821.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


FB_IMG_16186742602400613.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

173236093_132087975596591_5983068838967698505_n.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een moeder stond in de keuken toen ze haar vijfjarige zoontje met zijn treintjes in de huiskamer hoorde spelen.
Ze hoorde de trein stoppen en haar zoontje zeggen: Al de imbecielen die nu willen uitstappen moeten godverdomme maken dat ze zo snel mogelijk de trein uit zijn want dit is de laatste halte en al die klootzakken die willen instappen moeten maken dat ze met hun luie reet op de bank zitten want wij gaan nu vertrekken!
De verbaasde moeder stapt de huiskamer in en zegt tegen haar zoontje: Zulke taal gebruiken wij niet in dit huis, naar je kamer en blijf daar 2 uur
als je daarna weer met je trein gaat spelen wil ik zulke woorden niet meer horen!
Twee uur later zit het zoontje weer in de huiskamer met zijn treintjes te spelen en hoort de moeder haar zoontje zeggen: Aan alle passagiers: vergeet aub uw bagage niet mee te nemen wij danken u en zien u graag een volgende keer terug.
Ze hoort haar kleine bengel verder zeggen: Voor al diegene die juist zijn ingestapt, gelieve niet in de trein te roken aub. Wij hopen dat u vandaag een aangename en ontspannende reis met ons zult maken.
Op het moment dat de moeder begint te glimlachen, hoort ze haar zoontje zeggen: En voor al diegene die pisnijdig zijn vanwege de twee uur vertraging u moet bij die trut in de keuken zijn !

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

176558227_1856408461175287_4456577462451081811_n.png

  • Haha 2

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantje komt thuis en gaat bedroefd op de bank zitten.

Vader vraagt "nou jantje slechte dag op school gehad?"

"ach" zegt jantje "dat gaat wel"

Moeder komt even later binnen en ziet jantje zitten en vraagt "nou Jantje wat is er aan de hand", "ruzie gehad op school?"

"nee hoor" zegt Jantje en gaat weer stil voor zich uit zitten kijken

Tijdens het avondeten wordt het er niet gezelliger op als Jantje niet wil eten en na het eten zeggen vader en moeder "Jantje we moeten na de afwas toch eens even gaan praten"

Dus na de afwas wordt Jantje geroepen en gevraagd "Jantje wat is er nu aan de hand"

"nou" zegt Jantje "volgens mij zijn wij racisten"

"Racisten" roepen vader en moeder gelijktijdig "Hoe kom je daar nu bij" en vader vervolgt "op het werk werk ik samen met gekleurde mensen", onder de klanten zitten gekleurde mensen", "ik heb niets tegen gekleurde mensen"

Moeder vervolgt met "tijdens de yoga oefen ik samen met niet Nederlanders", "op school help ik kinderen met taalproblemen omdat ze uit het buitenland komen", "dus hoe komt je er bij dat wij racisten zijn?"

"Nou" zegt Jantje ik heb eens na zitten denken en mijn vader is blank, mijn moeder is blank, mijn zusje is blank, mijn ooms en tantes zijn blank, mijn neefjes en nichtjes zijn blank hun vriendjes en vriendinnetjes zijn blank, zelfs onze buren zijn blank.

Vader en moeder kijken elkaar aan en vragen Jantje verbaasd, "en daarom zijn wij plots racisten"?

"ja" zegt Jantje, "als ik naar TV kijk dan zie ik dat in elke reclame dat of de vader of de moeder, of het broertje, of het zusje en anders de vriendjes en vriendinnetjes of de buren wel van buitenlandse afkomst zijn".

en vervolgt met "dus dan moeten wij wel racisten zijn"

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 De hik van zuster Marguerite ...


Zuster Marguerite gaat naar de dokter, voor haar vreselijke aanvallen van de hik die maar niet stopt.
-       Ik kan er niet meer tegen, dokter, het is nu al een maand dat ik niet meer kan slapen, bijna niet meer eet, zo zeer ben ik gestrest vanwege deze hik.
De arts kijkt er lang naar en zegt:
-   Zuster, je bent zwanger. En ik ben formeel!
     In paniek staat de non op, pakt haar spullen en rent in volle snelheid weg.

Een uur later belt moeder overste  van het klooster naar de dokter:
-   Dokter, kunt u mij vertellen wat u tegen zuster Marguerite hebt gezegd? Ze is in alle staten.

Met rustige stem aan de overkant:
-   Je zult me wel begrijpen, moeder overste. Tegen aanhoudende hik is de beste remedie de patiënt te laten schrikken! Dus ik zei tegen haar dat ze zwanger was, en zo te horen heeft het gewerkt, ja toch?

Waarop moeder overste:
"    Inderdaad, zuster Marguerite heeft niet langer de hik, dat wel, maar pater Basiel heeft zichzelf opgehangen in de sacristie…”

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

FB_IMG_16200467289284702.jpg

  • Haha 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...