Ga naar inhoud


Bron (De brug)


Sverige

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Pedro Newbie

Kijk weer wat geleerd, ik wist niet dat die er was!

Voortaan eerst maar het hele draadje doorlezen voordat ik reageer, maar in ieder geval bedankt voor de tip, ik ga het ook in de gaten houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de Deense versie in MKV formaat gevonden, maar het probleem van de ingebakken ondertitels blijft min of meer hetzelfde.
In de Deense versie is nu het Zweeds "ingebakken". :( 
(Bij Borgen en The Killing was op enkele Engels gesproken dialogen na alles in het Deens, dus nagenoeg geen ingebakken ondertitels)

Het enige voordeel van de Deense versie is dat de ondertitels minder van het beeld afdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteraard logisch dat in de Zweedse versie de Deense text er standaard 'in' zit, en omgekeerd bij de Deense versie...  Ondanks dat de talen aan elkaar verwant zijn, is het toch een andere taal, en is het wenselijk dat ze dat gewoon vertalen.

Wat mij betreft is nasynchroniseren altijd beter... maar goed, zweden en Denemarken hebben gekozen voor ondertiteling... dat is uiteraard goedkoper.

 

Ik kijk in ieder geval al weer uit naar zondag a.s.....  het 2e deel! :)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er over nadenkt is het logisch, ik had daar alleen nooit bij stilgestaan.

Ik kon in de eerste serie niet vaststellen dat Saga een andere taal sprak dan Martin.  :blush:  Ik weet dat de talen verwant zijn maar niet hoe groot de verschillen zijn. Blijkbaar is er meer verschil dan tussen Nederlands en Vlaams, waar het voor de Nederlander gemakkelijk is als het Vlaams is ondertiteld, maar geen must. (Andersom weet ik niet)

 

Ik wens je in elk geval heel veel kijkplezier, maar verklap strak asjeblieft niet wie de dader is ;)

 

Ik wacht op de officiële versie met Nederlandse (voor mijn part Vlaamse) ondertitels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft het gedaan zei je?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft het gedaan zei je?

nou ja, die ene, van wie de andere zei dat hij het nooit gedaan kon hebben....

Maar, dat is slechts een gissing, want we hebben net aflevering 2 gezien, gisteren... nog 8 te gaan... en dan weet ik het vast voor 100% zeker ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond om 23:00 uur is de herhaling van gisteren, voor wie 'm gemist heeft!

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@Pedro Newbie

 

De serie van 2011 heb ik natuurlijk al in 2011 bekeken. ;)

 

Het gaat hier om de tweede serie, waarvan het eerste deel afgelopen zondag in Denemarken en Zweden voor de eerste keer is uitgezonden.

 

Jullie bedoelen toch wel de derde jaargang vermoed ik, de vorige twee jaargangen zijn toch al uitgezonden, of heb ik het mis?

Wil iemand heel luid roepen als de serie op Nl of Be start ? 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Prime of Rio (extra betaalpakket op de Vlaamse kabel) hebt, kun je de hele reeks (10 afleveringen) zien op Prime Star en Prime Star HD op 22/12 van 10:55 tot 21:00.

Het zal wel niet lang duren voor hij op BBC Four en BBC Four HD te zien is, en daarna zal het Canvas en Canvas HD zijn, en ten slotte NED2 en NED2 HD.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie bedoelen toch wel de derde jaargang vermoed ik, de vorige twee jaargangen zijn toch al uitgezonden, of heb ik het mis?

Wil iemand heel luid roepen als de serie op Nl of Be start ?

 

Voor seizoen 2 :

 

Op 22 september 2013 zonden SVT en DR de eerste aflevering van seizoen 2 uit. In december 2013 brengt Lumière deze tweede serie uit op de Nederlandse en Belgische markt.

Wordt dus nog even wachten.

 

Voor seizoen 1 :

 

De serie is uitgebracht met Nederlandse ondertiteling in een set van 5 dvd's / 3 blu-ray's met een totale speelduur van 600 minuten.

 

De box van 5 dvd's is reeds in de on-line of andere winkels te koop.

 

Als je wat handig bent kun je deze volledige set ( toch een goeie 21 GB ) van 5 dvd's echter downloaden in het Zweeds met Nederlandse ondertiteling . Is volledig in dvd kwaliteit . ;)

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Bridge

post-37533-0-74913700-1385447434_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie bedoelen toch wel de derde jaargang vermoed ik, de vorige twee jaargangen zijn toch al uitgezonden, of heb ik het mis?

Wil iemand heel luid roepen als de serie op Nl of Be start ? 

 

Sorry jongens, ik was blijkbaar even in verwarring toen ik dat bericht poste, ik zat blijkbaar te denken aan " Borgen " waarvan nu de derde jaargang op BBC4 loopt, maar nog niet op de VRT of NL te zien was.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...