Ga naar inhoud


Editie 08 - Amiko Alien SHD-8900


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Je moet in ieder geval dit soort vragen niet in een review topic stellen. Ik neem aan dat je aan je water wel kunt aanvoelen dat je daarvoor een nieuw onderwerp in het juiste forum met een duidelijke onderwerptitel moet plaatsen...

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat wordt in de review wel degelijk vermeldt.

 

De minder ervaren gebruikers moeten beginnen met het lezen van bestaande topics in het juiste forum en als ze daar het antwoord niet vinden, moeten ze de vraag in een nieuw topic met een duidelijke titel en duidelijke vraagstelling in het juiste forum stellen.

 

Dan krijg je ook veel sneller antwoord.

 

Een review is bovendien niet bedoeld als cursus, maar als test.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn leverancier moet ik voor C+ een plugin installeren. Ik heb daarover in je review niets gelezen (of kijk ik daan nu weer overheen?

Handig voor de weinig ervaren gebruikers.

 

Henk

 

Als je hierover een nieuw topic opent op de juiste plek wil ik daar mijn ervaringen met hetzelfde probleem en mijn oplossing wel als antwoord posten..

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis eigenlijk maar 1 ding in deze review en dat is of ik de zenderlijsten via de PC (b.v. met Dreamboxedit) kan bewerken?

 

Als dat kan dan is dit, zeker voor de prijs en wat ik zo zie uit je menu bediening, een erg leuk boxje voor op de veranda erbij.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Je kunt een een NFS of CIFS mount maken en je kunt er een USB disk aan hangen.

 

De mounts maak je heel eenvoudig vanuit het menu.

 

Mvg,

 

Michel

 

Beste

 

Is het mogelijk om met de Amiko Alien zenders te streamen naar je pc zoals bij de dreambox ?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...