Ga naar inhoud


Editie 09 - Dreambox DM7020HD


Michel

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

  • 2 weken later...

Hoe zit het met afspeel mogelijkheden van allerlei files? Ik doel voornamelijk op hoge bitrate 1080p films en dergelijke. Ik heb nu een azbox me en die heeft geen problemen met het afspelen van hoge kwaliteit films, maar er zitten toch wat nadelen aan deze recieven dat ik me aan het oriënteren ben op de 7020hd. Ik wil de recieven gebruiken als mediabox en tv tuner, goede koop of moet ik dit niet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De DM7020HD speelt MKV's tot 40Mbit/s gewoon uitstekend. Inclusief DTS tracks.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eerst jezelf overtuigen in een winkel.

 

Dat had ik gedaan als er een winkel in de buurt was, maar in de regio Drenthe is nauwelijks iets te vinden. Na wat informatie ingewonnen te hebben heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een DreamBox 7020HD besteld. Hij is verzonden, dus zou hij morgen moeten arriveren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk niet dat je er spijt van zult krijgen.

 

Gezien het feit dat je al een VU+ Duo had (die ook zeker niet verkeerd was) ligt de lat bij jou wel hoog. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er sterk aan te denken om mijn Rebox te vervangen voor deze decoder, dit omdat History HD niet op mijn decoder wilt werken. Ik neem aan dat een Dreambox met het PLI image zonder problemen zowel een TVV als CD kaart tegelijk kan decoderen? Weet iemand dat?

(Ik hoop dat dit niet teveel offtopic is)

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dat werkt prima.

Thanks, ik was eigenlijk alleen even vergeten te vermelden dat ik een TVV kaart en de CD kaart tegelijk wil gebruiken op de decoder, maar ik neem aan dat dit ook goed werkt ;)

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...