Ga naar inhoud


Editie 09 - Dreambox DM7020HD


Michel

Aanbevolen berichten


Bij aanschaf zijn de interne kaartlezers nog zinlozer dan de CI-sloten, immers die werken helemaal niet!

Ik heb overigens een Aston-cam met CDS-kaart in dat zinloze CI-slot zitten en dat gaat uitstekend.

 

Waarom zou je dat doen als een installatie van OpenPLi er gewoon voor zorgt dat je interne kaartlezer alles doet wat je zou willen met de CDS kaart en je ook meer dan twee streams kunt decoderen (de Aston kan maar twee streams aan).

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Heb de 7020HD nu een tijd in gebruik.

Werkt prima, de Afstandbediening is alleen een groot minpunt.

 

"OK" knop werkt niet meer goed, moet hard ingedrukt worden, tevens vervagen de witte tekst op de knopjes.

Veel is niet meer te lezen.

Erg vervelend !

 

Dus geen incident. Mijn afstandbediening heeft dezelfde problemen. Dacht dat het aan mijn zapgedrag lag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu de afstandbediening van de oude 7020, werkt goed maar niet alle functies en knoppen zijn hetzelfde. Maar voor nu is het zeker een goed alternatief.

probeer eens de extension pauli 7.2 op je dream te installeren !!!

dan effe in het menu gaan en dan naar pauli 7.2 en druk op ok de bovenste regel ok en dan op de gele toets drukken naar nutreno

nu staat je ab anders ingesteld, ga terug uit het menu enz ...

druk dan eens op je ok toets of op je exit het werkt nu wel wat anders heb hem bij mijn broer ook zo ingesteld vind hij ook beter

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...