Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


Deze morgen mijn tvv kaart op zwart. geen enkele zender werkte nog.

zowel met cccam 2.3 of Oscam niet.

Bij controle van de kaart blijkt dat ik gisteren avond nog een update heb gekregen en dat sindsdien de kaart niet meer werkt.

Ik zat al sinds vorige week met de versie (Rev I4A) die 4 kanalen laat werken.

Na heractivatie van de kaart via de website had ik weer beeld na een 10tal minuten!

Hopelijk is dit geen wekelijks voorkomend probleem.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben vandaag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen mijn tvv kaart op zwart. geen enkele zender werkte nog.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben vandaag ?

 

Nee hoor.

Zonet nog eens geprobeerd.

Ben erin geslaagd om 7 streams tegelijk op te nemen. Hierna was live kijken (= stream 8) niet meer mogelijk en was het zwart.

De opnames bleven echter wel gewoon doorlopen...

 

Ik blijf erbij. Volgens mij hebben ze het aantal toegelaten streams verhoogd van 4 naar 7.

Heeft iemand daar enige communicatie rond gezien?

 

Groeten,

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen mijn tvv kaart op zwart. geen enkele zender werkte nog.

zowel met cccam 2.3 of Oscam niet.

Bij controle van de kaart blijkt dat ik gisteren avond nog een update heb gekregen en dat sindsdien de kaart niet meer werkt.

Ik zat al sinds vorige week met de versie (Rev I4A) die 4 kanalen laat werken.

Na heractivatie van de kaart via de website had ik weer beeld na een 10tal minuten!

Hopelijk is dit geen wekelijks voorkomend probleem.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben vandaag ?

 

Heb je dan ook een andere Rev gekregen deze morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vrouw juist gebeld om te kijken of het nog werkt ->werkt nog.

Dan gevraagd om na te kijken welke versie er opstaat -> nog steeds Rev I4A met data van vandaag.

Ik zal vanavond eens kijken of ik het aantal kanalen kan verhogen of de kaart nog steeds werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net getest met de nieuwste update datum van vandaag in de update staan en (Rev I4A) ,Vu+Duo TvVlaanderen 3 x opnemen en zappen gaat goed

 

4 opnames maken en zappen en op den duur gaat beeld hikken en loopt het beeld vast op zwart voor een behoorlijke tijd.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

BELANGRIJKE MEDEDELING ivm BelgacomTV:

Uit mijn vorige posts zal waarschijnlijk gebleken zijn dat we er tevreden van zijn, ondanks enkele gebreken...

 

Wel, you get what you pay for: na amper enkele dagen kreeg de decoder reeds kuren (niet alle zenders zichtbaar in de EPG, zeer traag zappen, haperend geluid bij sommige HD zenders...) die niet te wijten zijn aan de lijn, want deze heeft meer dan genoeg headroom om de maximale downstream capaciteit van zowel ons internetabonnement als de BelgacomTV decoder tegelijk aan te kunnen...

 

Het resultaat: wij zijn nu aan het kijken of we kunnen opzeggen wegens niet tevreden (nog maar enkele dagen klant en telefonisch aangevraagd, niets ondertekend).

We gaan sowieso over naar Telenet, zo snel mogelijk. Als we kunnen opzeggen is dit dus per direct, anders is het wel na een jaar sukkelen...

 

Vergeet dus de positieve berichten, ook al is BelgacomTV de goedkoopste, het is het geld niet waard, naar onze mening kun je toch beter wat meer neertellen en Telenet nemen. Als je de telefonie via een onafhankelijke VOIP-provider laat lopen en dus enkel internet+tv neemt, is Telenet niet eens noemenswaardig duurder dan Belgacom (€2,-/mnd inclusief kabelabonnement).

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammer dat er zo weinig aanbieders zijn, van Belgacom naar Telenet overstappen en je hebt het dan ook zowat gehad, maar pas op voor die lage prijzen van Telenet, daar zijn ze heel geslepen in, zoals menigeen achteraf tot zijn schade heeft ondervonden, en er vanaf raken is een huzarenstukje dat niet voor publicatie vatbaar is.

Good luck,

aangepast door technoboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kennen die "lage prijzen" van Telenet hoor, komt €14,-/mnd bij voor de analoge kabel, dat zit niet inbegrepen in de prijzen van digitale tv en de "shakes".

Wij hebben destijds problemen had met de opzegging, maar dat was na een gepeperde aangetekende zending ook opgelost. Bij Belgacom zijn dat soort dingen wel beter te regelen... Vaak gewoon via de telefoon, via een 0800 nummer. Daarom blijven we ook internet en telefonie bij Belgacom behouden.

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...