Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

BELANGRIJKE MEDEDELING ivm BelgacomTV:

 

Ik durfde al niet reageren toen je zo laaiend enthousiast was want ik heb heel die brol bezig gezien bij m'n ouders voordat ze naar Telenet overgestapt zijn.

En zeggen dat ik als Scarlet-abonnee deze waardeloze troep voor slechts €5/maand kan hebben. Neen, dank je. Dan nog liever FTA naar de satelliet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij gaan nu ook naar Telenet, you get what you pay for, Telenet is de duurste, maar we hebben nu alles gehad en Telenet is naar onze mening het beste...

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe met 3 of 4 zenders.

Maar als je gewoon naar één enkele zender zit te kijken, zonder cardsharing, gaat het de hele dag goed, maar begint het gedonder rond 23:00 uur 's avonds. Al een week lang iedere dag. VT4 of 2be.

Net als het spannend wordt gedurende een film.

Freezes, wel 10 minuten lang. Dan weer beeld, dan korte freezes, dan weer beeld, dan weer lange freezes.

Kaartdatum: 2012-02-25.

TVV wil echt klanten wegjagen.

aangepast door bitje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo TVsat.

Dat is niet juist.

 

Je kunt zelfs niet ongestoord naar één zender kijken.

s'Avonds rond elf uur zijn er freezes, net als het een spannende film is.

Zappen naar andere TVV zenders toont dan dat die ook op zwart staan.

 

Kennelijk zit er een sadist bij TVV, die rond elleven storingen aanbrengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier loopt het altijd vast bij het zappen,wat voorheen wel vlot ging, ben nu bezig mijn conctract eens door te nemen, het staat in ieder geval op de helling.

Moet nu 10 sec wachten om te zappen van het kanaal naar het andere, kortom ze hebben er een zootje van gemaakt, ben helemaal ontevreden nu.

En dit met maar een ontvanger actief, helemaal niet te doen, TVV u hebt het verknald hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@technoboy: welke ontvanger heb je, welke softcam? Mogelijk dat bij jou nog de SID-2 lock actief is omdat je softcam de cardupdate naar I4A met SID-4 lock niet verwerkt!

Kaart is op I4A, dat is het probleem niet, alhoewel deze update een groot probleem is, zoals we wel weten.

Technomate 5402HD, met phantompatch.

Enige manier om er wel mee te kunnen werken is de CI Module plaatsen, zappen is dan trager, maar het werkt zonder dat ie op zwart gaat.

Maar met ci module is het 1 kijken 1 opnemen, zonder module 3 opnemen & 1 kijken (op dezelfde transponder), maar dan moet ik goed mikken met zappen of het is terug op zwart, kortom een flinke degradatie van mijn hardware die nog geen jaar in gebruik is.

Heb nog een SAB HD staan, voorlopig afgekoppeld, probleem met 1 ontvanger is al genoeg, eigenlijk erg dat we betalen om problemen te hebben, gebruik je FTA dan loopt het als een zonnetje, ben het gedoe van TVV toch stilaan moe.

Als ik mijn kaart update een CI module van TVV, moet dat alles toch wel goed komen te staan, en is een soft niet nodig omgoed te werken.

aangepast door technoboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan nu ook naar Telenet, you get what you pay for, Telenet is de duurste, maar we hebben nu alles gehad en Telenet is naar onze mening het beste...

Je zegt we hebben nu alles gehad, maar veel is niet eens te krijgen, stel voor dat je voor andere producten maar zo weinig keuze had, dan waande je in het vroegere oostblok waar men voor jou besliste wat je kon kopen.

aangepast door technoboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

niets is zeker met TVV: mijn oude technomate 1500 werkte perfect met smartcard in de kaartlezer, maar vertoont hopen kuren icm mediaguard (recente) module...

aangepast door wied

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe met 3 of 4 zenders.

Maar als je gewoon naar één enkele zender zit te kijken, zonder cardsharing, gaat het de hele dag goed, maar begint het gedonder rond 23:00 uur 's avonds. Al een week lang iedere dag. VT4 of 2be.

Net als het spannend wordt gedurende een film.

Freezes, wel 10 minuten lang. Dan weer beeld, dan korte freezes, dan weer beeld, dan weer lange freezes.

Kaartdatum: 2012-02-25.

TVV wil echt klanten wegjagen.

 

Ik heb dit ook al meerdere keren gezien! En het maakt niet uit op welke zender, het blijft gedurende die 10-20 minuten om de andere ECM freezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vladimirke,

ja gewoon bij het kijken naar VT4 of 2Be, zonder op te nemen, gewoon bij het kijken naar een en dezelfde film.

Als dan komt gecodeerd signaal, zappen naar andere zenders en die zijn dan ook zwart.

Dan zappen we maar naar buitenlandse zenders en proberen het later nog eens.

Dan gaat het wel weer, totdat er weer een freeze is met zwart beeld.

Was vanavond rond 8 uur weer het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Vrienden,

Ik ben ook een tvv basic+ abonnee en ik heb ongeveer de zelfde problemen zoals iedereen hier.Mijn vraag is,hoe kan ik de huidige versie van mijn tvv kaart zien?ik heb een cccam info staan op mijn computer.Daar heb ik beetje rondgekeken maar niets gevonden.Wat moet ik doen om mijn kaart versie te zien en eventuel een update doen met mijn dm800hdpvr.Ik kan iedere image zelf instaleren en vervangen..

Alvast bedankt?

Tinaismail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...