Ga naar inhoud


externe schijf op vu+ duo


mbreukel

Aanbevolen berichten

Schijf staat idd in NTFS, heb er een bult films op gezet via de laptop met W7. Ga ff met telnet en de samba config aan de gang. Thanx!

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Krijg het niet aan het draaien. Als ik in W7 de cmd gebruik en dan een telnet opdracht geeft krijg ik de melding dat het commando niet herkent wordt.

Andere optie om te zien hoe de mount heet van de USB schijf die er aan hangt. Als ik in de map media kijk en daar scdb1 aan klik kom ik wel op die schijf. Is data dan ook de share/mount naam?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

telnet is standaard uitgeschakeld in w7

 

ga naar: configuratiescherm > programmas en onderdelen > windows onderdelen in en uitschakelen > telnet client aanvinken.

 

Hallo

Het klopt hoor dat telnet niet standaard is ingeschakeld in w7

Maar als je naar start>alle progamma's>bureau-accessoires>Windows PowerShell gaat moet het volgens mij ook lukken

Verbeter mij als ik het niet goed heb hoor want ik weet niet of daar telnet eerst voor ingeschakeld moet zijn

 

Mvg

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...