Ga naar inhoud


Interne en externe HD gebruiken


Ambrus

Aanbevolen berichten

Staan je gebruiksinstellingen wel op "Expert"? Anders kun je in de timer niet zien waar je opname naar toe geschreven moet worden. Deze optie ontbreekt nu in de foto die je gepost hebt.

Suc6

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oef!! Mooi zo, dank je wel. Locatie is nu te zien, nu moet ik  de externe schijf nog werkelijk kunnen kiezen, lukt niet meteen, zal nog wel bij de instellingen voor die schijf geregeld moeten worden. Hij is te zien in Systeem/Expert instellingen/Harde schijf  en in Netwerk/Mountbeheeer/Mountpoints beheer, waar hij Actief is met type mount CIFS share.

Vu Duo 4k SE, OpenPli 8.1, Enigma 2021-10-07. 
Triple LNB Quad van CD, Triax 64

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens kun je natuurlijk ook je interne schijf opruimen door veel opgenomen programmas te verplaatsen naar je externe schijf. Middels groene knop "verplaats".

Wil je die alsnog afspelen dan gebruik ik , wanneer ik in de pvr pagina sta, de gele knop en ga naar mijn externe schijf.

Dan hoef je niet de externe schijf als opname doel meer in te stellen en laat je alles verder zoals het nu is.

 

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt, verplaatsen van de ene schijf naar de andere gaat heel eenvoudig, en bij bekijken kom je makkelijk in de schijf die je wilt gebruiken.

 

Ik ben er uit, dank aan allen die geholpen hebben.

 

Ambrus 

Vu Duo 4k SE, OpenPli 8.1, Enigma 2021-10-07. 
Triple LNB Quad van CD, Triax 64

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...