Ga naar inhoud


Vu+duo met openpli niet te installeren


klif

Aanbevolen berichten

3 Vu+ duo ontvangers ,schotel 90 dubb kop astra 19 en 23,5 -------1e ontvanger openPli 4 ,oscam , kanalenlijst hans  (niet de basis) herkent de diseqc automatisch ,ruim een uur later 1400 kanalen erin ,alles naar wens  ,  2e ontvanger zelfde ,maar nu met openpli  7   , uur later 1400 kanalen ,en alles werkt , maar nu 3e ontvanger ,was teruggezet naar fabrieks instellingen , openpli 4,daarna 6,2 daarna 7 daarna 7,2 er zijn er 3 alle 3 geprobeerd , alles gedaan zoals bij mijn eerste 2 ontvangers maar krijg er bij deze maar 400 kanalen in ,  17 op  23.5 en de rest op 19 ,

  en wat denk ik belangrijk is hij ziet de LNB niet, niets aangesloten zegt ie ,ik selecteer  ze dan wel , maar bij de auto installatie krijg ik 400 kanalen ,fast scan werkt ook niet want dan moet ie de LNB automatisch herkennen ,en dat doet ie niet   wie kan mij  aan  een goed idee helpen           (bij de vuilnis zetten heb ik zelf al bedacht haha ) alvast bedankt ,  ik woon in ZW Friesland  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vermoed fase 1 van het bekende rode led issue. Elco’s (laten) vervangen dan loopt het wel weer even.

Vaak openbaart dit zich voor het eerst als zo’n box even spanningsloos is geweest.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Ik vermoed fase 1 van het bekende rode led issue. Elco’s (laten) vervangen dan loopt het wel weer even.

Vaak openbaart dit zich voor het eerst als zo’n box even spanningsloos is geweest.

Hoe kan het dan dat ik wel 400 kanalen kan installeren en ook afspelen ,want bij een rode led wil ie toch niet meer opstarten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

C848 en C846 om precies te zijn. 8PSK zakt dan in...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Mimisiku zei:

C848 en C846 om precies te zijn. 8PSK zakt dan in...

dus toch de vuilnisbak? of loont het om die elcos te vervangen ,waarschijnlijk niet , een gebed zonder eind misschien , toch bedankt weet nu iets meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een paar euro gooi je toch de box niet weg ? beschrijvingen genoeg te vinden op internet hoe te doen.Desnoods gebruiken als slave box via remote stream of fallback tuner.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

andere condensatoren of je spanningsregelaars die defekt zijn.

 

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...