Jump to content
Ambrus

vu plus duo Interne en externe HD gebruiken

Recommended Posts

Hallo,

In mijn Vu+Duo zit een harde schijf die bijna vol raakt.

Ik heb via usb een HD aangesloten die ik al eerder gebruikte op een andere Vu+Duo.

Die schijf is goed te zien, ik kan de opnames van die schijf bekijken.

Mijn vraag is: hoe kan ik bij nieuwe opnames aangeven welke HD gekozen wordt?

Groeten, Ambrus

via de timer klikken bij het EPG scherm kun je aangeven naar welke map moet worden opgeslagen

Dank je wel voor de suggestie. Maar als ik het EPG scherm van de zender opstart, zie ik wel het groene vakje "Timer toevoegen". Als ik dat kies komt het bekende scherm met info over het op te nemen programma (Naam, Beschrijving, Timer type, ...) maar hier zie ik niet een keuzemogelijkheid voor de map.

Ook als ik via Menu/Timer/"Voeg toe" hier terecht kom, zie ik hier of onderweg geen keuzemogelijkheid. Is er een bepaalde instelling van de satbox nodig?

Kijk eens in het mount menu of je daar niet kan aanvinken dat de schijf ook mag gebruikt worden om opnames naar toe te schrijven.

mvg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Martin1946
      Hallo 
      Ik heb een Marantz 1509 receiver versterker daar wil in mijn VU+ uno 4kse  op aansluiten misschien iemand die er wat vanaf weet ik kan er niet uitkomen.
      Groetjes 
      Martin
      Ps 
      Met de VU= solo2 was dat niet moeilijk.

• By RaveMaus
      Zoals ik mijn vorig topic (Welkom VTI14...) al vermeldde, heb ik momenteel met mijn nieuwe VTI setup een probleem om de picons op mijn volledige OSD allemaal zichtbaar te krijgen.
      Hoever sta ik...

Mijn Picons haal ik van de site www.picons.eu. Op mijn vorige OpenATV installatie gebruikte ik precies dezelfde zenderlijst en picons als nu en die deden het telkens feilloos.
      Ik probeerde intussen zowat alle types picons die op die picons.eu te vinden zijn. Altijd en overal hetzelfde probleem: op het LCD4Linux schermpje zijn de picons bij elke zender zichtbaar, in de zenderlijst, EPG, taakbalk,... kortom het hele OSD van de ontvanger geeft er maar enkelen weer. Zelfs bij mijn openwebIF op de computer zijn ze allemaal zichtbaar.

Wat mij nu opgevallen is: alle bestandsnamen van de gedownloade picons beginnen met 1_0_1. 
      De SD kanalen die nog voorkomen in mijn lijst, beginnen ook telkens met 1_0_1 en laat nu net die het wel prima doen. De referentie van de HD kanalen begint telkens met 1_0_19 en die werken niet. Dat zijn natuurlijk 95% van mijn vaak gebruikte zenders.

Blijkbaar heeft het OSD van VTI daar problemen mee. De piconfolder van LCD4Linux verwijst naar precies dezelfde locatie als de piconfolder in VTI zelf: usr/share/enigma2/picon/, dus dat is OK.

Een gekende bug in VTI???

Bestaat er nu eventueel een picon lijst waar de HD picons wel met die 1_0_19 beginnen?

tnx
      Gert

• By Denisdaf
      VU+ Verschillende ontvangers.
      Open Pli er op. Ik wil graag de zenderlijst editten. Ttz, ik wil de zenders in de lijst een andere preselectie geven.
      Hoe doen we dat?

Bedankt en hopelijk is iedereen verder ok.

• By Mike34
      Mijn box draait op OpenPLi 6.2-release (2019-01-16-release-6.2). Werkt verder prima. Instellingen voor opname lijke allemaal goed te staan (vergeleken met een andere, wel werkende box). Ik neem op naar mijn Synology NAS. Mijn andere box doet dat prima en ik kan de opnames van die box wel afspelen op mijn Zero.

Op het moment dat ik via de Zero wat opneem krijg ik geen foutmelding en lijkt hij gewoon op te nemen.
      Wanneer ik later de opname terug wil kijken staat deze wel in mijn opnamelijst maar heeft hij 0 seconden opgenomen.

Heeft iemand een idee?
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy