Ga naar inhoud


Geluid slaat soms over met afspelen dvd met dvd plugin


henri1981

Aanbevolen berichten

Ik ben erg te spreken over de dvd speler plugin. Ik heb verschillende DVD's op mijn harddisk gekopieerd. Echter bij sommige films stottert het geluid soms (steeds op dezelfde plek in de film). Als ik de DVD bekijk op een andere DVD speler dan geeft deze geen problemen. (Dus er zit geen fout in de dvd zelf).

 

Is er iemand die dit probleem herkent en misschien een oplossing hier voor heeft?

 

Ik gebruik de laatste openPli versie.

aangepast door henri1981
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo

Ik heb zo iets wat er op lijkt een jaar geleden ook gehad

Ik had het alleen met meerdere dvd's

Ik heb toen mijn dvd speler gemount en in mijn netwerk opgenomen en ze zo ook eens bekeken

Wat bleek daar deden mijn originele dvd's dat ook

Toen maar eens een nieuwe dvd speler in mijn pc gekocht en alles was opgelost

De dvd's opnieuw geript en op de hardeschijf van de duo gezet en niks geen problemen meer

Misschien een oplossing voor je

 

Mvg

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit niet in het dvd image zelf. Als ik het image brand op dvd en afspeel op een andere dvd speler dan is er geen probleem met het geluid.

 

Het heeft dus met het afspelen zelf te maken. Op vaste plekken in diverse films stottert het geluid. Iemand anders die dit probleem herkent? Ik krijg er zelf geen vinger achter wat precies de oorzaak hiervan is.

 

Ik heb ondertussen ook verschillende divx films geprobeerd, deze werken wel prima. Maar ik zou het ook fijn vinden als ik dvd's zonder problemen zou kunnen afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zeker dat het niet in de image zit.

De vu is veel kritischer dan een pc vwb het afspelen van dvd's

Dat komt naar voor op verschillende manieren: menu dat niet goed werkt, ondertitels die spontaan verdwijnen, etc, terwijl op een pc of dvd speler wel alles goed werkt.

Het kleinste foutje kan al problemen geven op de VU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...