Ga naar inhoud


EPG-data Nederlandse zenders geen week


Joh14vers6

Aanbevolen berichten

Ik probeer al dagen nieuwer EPG-data van Nederlandse zender te verkrijgen nieuwer dan 25jan12 06:00. Ik heb deze EPG data al een paar keer van scratch af de EPG-data laten ophalen, maar steeds stopt hij bij de eerdere genoemde tijd en data. Ik zie dat ik van de Vlaamse nat. zenders ietsje meer krijg en van History Channel en Travel Channel als vanouds een week.

 

Hebben meer mensen hier last van? Heeft CD iets gewijzigd mbt EPG-data?

 

Mvg,

Arnoud

VU+ Uno 4K SE
Zgemma 7HS
4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B
Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Trouwens, wat me opvalt tegenwoordig is dat er Engelstalige EPG bij sommige Vlaamse zenders bijgevoegd wordt.

Dit is o.a. het geval bij Canvas en VT4.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen net of ze alles melden maar van de storingen van Sport 1 en Film1 afgelopen weekend is niets terug te vinden.

Ook geen 1 melding van de kaartwijzigingen naar max 4 gelijktijdig te decoderen cd kanalen.

Dus erg betrouwbaar is die site van CD nu ook weer niet..... de epg erkennen ze nog dus we mogen van geluk spreken.......... dat wij nog epg import kennen met de door sat4all gecertificeerde linuxontvangers. :grin:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Pas op hé, per certificering moet wel een flinke fee worden betaald ;)

Bovendien stellen wij als eis dat de receiver 14 dagen EPG ondersteund en minimaal 8 zenders tegelijk kan decoderen :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...