Ga naar inhoud


Welke aanbieder nemen vaste telefonie


Cobus R

Aanbevolen berichten

Ik bel nu voor een halve cent naar St.Petersburg (starttarief 5ct) via Webcall Direct.

Als de andere kant ook Gigaset gebruikt, zou het gratis moeten kunnen. Helaas snap ik

daar niks van.

aangepast door alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mijn vriendin heb ik bij haar moeder een ip-camera laten plaatsen met 2way audio.

Zo kan ze haar ziekelijke moeder in de gaten houden en met haar praten via de audioverbinding.

Er is wel een dynamische (versterkte) speaker voor nodig. Dit tegen vaste kosten a 12 euro per

maand aan internetverbinding met een vast ip-adres. De camera kostte 55 euro.

IE geeft de meeste mogelijkheden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel nu voor een halve cent naar St.Petersburg (starttarief 5ct) via Webcall Direct.

Als de andere kant ook Gigaset gebruikt, zou het gratis moeten kunnen. Helaas snap ik

daar niks van.

 

Ja, voor St. Petersburg heb je dan inderdaad de goedkoopste oplossing.

Ik bel echter ook naar verre oosten wat al snel 0,30/min kost en 'normaal internationaal(zonder 0900 of 1602-voorkeuze)' kost het zelfs 3,25/min...

Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000

Al ontvangen: Astra's, Hotbird.

Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's
-----------------------------
Timmy®

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...