Ga naar inhoud


Waarom blokkeert proximus het sip alg protocol.


Aanbevolen berichten

HI,

weet iemand waarom proximus het sip alg protocol blokkeert en bvb telenet niet?

het blokkeren van dit protocol maakt het moeilijk/onmogelijk een sip verbinding te maken.

 

sip alg.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk, omdat ze zelf geld willen verdienen en hun eigen product willen verkopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal hen niet helpen.

een andere provider laat het wel door, en ik zal die bij proximus opzeggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

SIP ALG is een service van de router/modem.

Hier kan je er meer over te weten komen: https://help.voys.nl/index.php/SIP_ALG

 

Er staat in het scherm ook: IT IS RECOMMENDED TO DISABLE SIP ALG IN ROUTER SETTINGS !!!

 

Lastig wordt het als niet deze instelling niet beschikbaar is in het modem/router.

De oplossing is dus: de instelling in het modem veranderen; vaak kan je voor poort 5060 UDP ook een andere poort instellen (afhankelijk van de telefoonprovider), of een andere router/modem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...