Ga naar inhoud


N510 ip Pro instellen werkt niet goed


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig om een N510 IP pro in te stellen.

Dus een trunk aangevraagd bij Motto Voip  en krijg daar alleen een naam en wachtwoord.

Bij de 1e opstart klik ik op het envelopje en start de wizard op de dect telefoon.

Dus klik ik aan dat ik geen code voor automatische configuratie krijg

Selecteer dan Nederland en selecteer Motto Voip

Geef ik daar bij verificatie de opgegeven naam en wacht woord in maar dan vraagt hij nog om een gebruikersnaam, maar die heb ik niet gekregen.

Vul ik daar niets in dan gaat hij zich aanmelden en krijg je de melding "succesvol aangemeld".

Dan krijg je de melding "wil je de handset aanmelden voor inkomende lijnen" en  kun je het telefoonnummer in het display aanmelden voor ingaande en uitgaande gesprekken.

en dan is de wizard klaar.

Ga ik dan naar mijn 06 bellen dan gaat deze ook gewoon over,krijg ik het juiste telefoonnummer in het display en kan er een gesprek gestart worden.

Maar wil ik terug bellen dan krijg ik de melding "het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruik"

 

Wat doe ik dan nog ergens verkeerd of heb ik toch ook die gebruikersnaam nodig dat hij het daarom niet doet?

Wie heeft daar ervaring mee en kan me op weg helpen?

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...