Ga naar inhoud


Nomado VoIP provider, iemand ervaring?


Aanbevolen berichten

All,

Laatste jaren mijn vaste nummer bij cheapconnect gehad. Kost niks maar dan is support ook beperkt. Werkt meestal wel ok.

Zag nu een artikel over het Belgische nomado. Die bieden VoIP met hosted PBX features. Ping naar hun SIP server is ok, 1 hop verder met trace route dan Cheapconnect. 
iemand ervaring met die club?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb inmiddels om het maar te proberen mijn Cheapconnect nummer overgezet naar Nomado. Werkt allemaal top, spraak kwaliteit is uitstekend. Nog wat kleine dingetjes op te lossen met inkomende nummerweergave. Wil verder hier geen reclame maken ivm de board regels.

Dus als je vragen hebt stel ze maar via PM. Als er vanuit de moderators behoefte is aan een “uit eigen ervaring” review, laat t maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alleen ervaring met cheapconnect en die is positief. Maar om andere redenen dan hier vermeld ben je al overgestapt. 
 

ik zou niet verhuizen omdat ik dus goede ervaringen heb. 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...