Ga naar inhoud


Uitzending gemist plugin


Satkieker

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al een tijdje de Uitzending gemist plugin op de Vu Ultimo op de voorde NED (gemist) zender werkt hij prima maar op de RTL XL zenders (gemist) blijft hij zwart en slaat weer terug na het hoofd menu waar de programma's staan.... en dat heeft tot voorkort ook goed gedaan. :(

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat heb ik gelezen over de plugin HbbTV ach op zich niet zon ramp maar hij pakt de programma's RTLXL alpaar dagen niet hier....? Dan wachten we maar rustig af wat er komen gaat wat betreft de HbbTV plugin.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Was al op de hoogte van het HBBtv verhaal maar heb em voor mijn Ultimo met VTI nog niet kunnen vinden.

Iemand een hint voor me ? op de site van VTI heb ik em ook niet kunnen vinden.

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht is die nieuwe plugin erg afhankelijk van andere zaken die het image herbergt, zo de skin, die er nog niet voor is voorbereid

als je de crashlog in zip formaat hier upload kan men daar meer over schrijven.

 

VTI zelve heeft aangekondigd dat deze HBBTV pas in Juni voor Ultimo images beschikbaar komt en daarna voor de andere machientjes.

ciao

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een Xtrend plugin uitzending gemist, welke ook werkt op de VU, met het Openpli image, en die is dan gewoon via de feeds te downloaden

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...