Ga naar inhoud


opnames met pin blokkeren


alfred de witt

Aanbevolen berichten

ik wil mijn opnames op de hardeschijf beveiligen tegen afspelen maar ik heb intussen overal gezocht maar krijg dit niet voor elkaar. Bij topfield was dit zeer eenvoudig dus moet het in mijn vu ultimo ook mogelijk zijn. Ik heb vti als image erop staan. Iemand enig idee hoe ik de opnames kan beveiligen met een code.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij topfield was dit zeer eenvoudig dus moet het in mijn vu ultimo ook mogelijk zijn

 

Dat snap ik niet. Dus omdat een lambourgini 300 km/h kan, moet een fiat panda dat ook kunnen? ;)

 

Enige plek waar je dat zou kunnen regelen is op de opname gaan staan en dan de menu button drukken en kijken of die optie er is of niet. Ik heb eigenlijk geen idee of dat kan. Op zich natuurlijk wel raar als het niet kan.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus omdat een lambourgini 300 km/h kan, moet een fiat panda dat ook kunnen? :D:lol: Deze is goed WIZ!!

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik niet. Dus omdat een lambourgini 300 km/h kan, moet een fiat panda dat ook kunnen? ;)

 

Enige plek waar je dat zou kunnen regelen is op de opname gaan staan en dan de menu button drukken en kijken of die optie er is of niet. Ik heb eigenlijk geen idee of dat kan. Op zich natuurlijk wel raar als het niet kan.

Tja als het zo simpel was had de vraag er niet gestaan. Ik heb vele opties als ik op de opname gaat staan maar deze staat er niet bij. Wat mij wel te binnen schiet is dat ik mijn ouderlijk toezicht niet aan heb staan dus als ik die activeer krijg ik wellicht wel een extra mogelijheid. Ga even uittesten.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alfred de witt,

zal niet gaan, momenteel

er is wel al aan een image maker team een dergelijke vraag / wens onder de aandacht gebracht wegens de kiddies

 

maar dan moet je ook het samba gedeelte per user gaan indelen, anders kan men er nog bij via de pc.

ciao

Fade Out Lines

Avener, Phoebe Killdeer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja als het zo simpel was had de vraag er niet gestaan. Ik heb vele opties als ik op de opname gaat staan maar deze staat er niet bij.

 

Aan de posting is natuurlijk niet te zien wat je zoal hebt geprobeerd. Ik heb ook even gekeken in mijn vuultimo, het ziet er naar uit dat het er niet in zit. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, het is natuurlijk een koud kunstje om bij de opname te komen (samba share / nfs / ftp) dus zal het niet eenvoudig zijn iets te maken wat een file kan afschermen met een pincode.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt toch mappen op de hdd onzichtbaar maken voor users > .mijnfilms

 

maar beter is het een nieuwe user aan te maken en de desbetreffende films in een eigen folder te plaatsen en die folder middels chown {change ownership} te bewerken

 

dat chown commando zou je per script zelfs per menu moeten kunnen regelen als je plugin maker bent en scripting beheerst.

en dan moet die nieuwe user aangemeld worden, hetgeen gelijk is met een pincode beveiliging...

Toch?

 

er waren meerder mensen die dat wensen, daarom schrijf ik het ook dat de image teams er NOG geen belangstelling voor hebben

dat te verwezenlijken

 

het is een open box momenteel.

 

ciao

Fade Out Lines

Avener, Phoebe Killdeer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...