Ga naar inhoud


T90: Welke satellieten kan ik nog toevoegen?


wigee

Aanbevolen berichten

4°w ligt inderdaad op 16 cm van het midden maar 28° ligt nog verder (aan de andere kant dan) daar haal ik waardes van meer dan 90%.

Ik wou gewoon weten of er nog verbetering mogelijk is en dit zonder 4°w in het midden te plaatsen...

Mijn schotel staat nu met 10°E in het midden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ondertussen met extra lnb's gekregen en met t90 schotel volledig opnieuw uitgericht.

 

Ik ontvang nu: 4/5W° / 1°W / 4,8° E / 7°E / 9/10° E / 13°E / 16°E / 19°E / 23,5°E / 28,2 °E

26°E lijkt me niet te lukken.

 

ik had 23,5 en 26° samen aan elkaar gezet aangezien deze dicht bij elkaar staan.

Hetzelfde heb ik gedaan met 4,8° en 7° E dit werkte perfect.

 

Moet ik misschien de lnb 23 en 26° appart doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...

Heb nu de 9/10° E / 13°E / 19°E / 23,5°E / 28,2 °. goed aan het werken.

Heb zo net ook de 4,8° E er bij geplaatst.

Wie kan mij vertellen hoe of via wie ik de 4,8° E zenders vrij krijg. Is wel leuk deze T90 maar heb deze niet in het lijntje zitten en voor een paar vrije zenders ga je toch meer dan 5 lnb's installeren laat staan 16 of nog meer.

Of doen jullie het alleen voor de vrije zenders.

Hoop dat ik deze vraag hier mag stellen en dat jullie mij verder helpen.

 

Groet Sigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar word hier niet over gepraat hoe je die zenders vrij kan krijgen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

 

Wie kan mij vertellen hoe of via wie ik de 4,8° E zenders vrij krijg. Is wel leuk deze T90 maar heb deze niet in het lijntje zitten mee

 

Groet Sigi

Er wordt op SAT4ALL niet gediscuteerd over "alternatief" kijken zonder betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn wel enkele tv zenders FTA op diverse sats te vinden, maar de vraag is voor jezelf, heb ik er wat aan.....

of je kunt ook zeggen ik wil zoveel mogelijk zenders hebben dan moet je gewoon wat meer lnb's gaan plaatsen...

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...