Ga naar inhoud


Dreambox 800HD geen IPadres


soesi

Aanbevolen berichten

hallo,

 

 

na problemen te hebben gehad met de software (groene scherm) heb ik geprobeerd PLI te instaleren maar dit is me niet gelukt. Kreeg foutmelding "CA not found". Na vele malen proberen is het me gelukt de Gemini-image terug te zetten. Maar heb geen ipverbinding meer. Bij netwerktest krijg ik bij IPadres "niet bevestigd"te zien. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

Nog beter is hoe ik de PLI-image kan laden. Weet niet welke bootloader ik nu heb zodat ik die ook kan updaten.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dreambox aansluiten op de stroomadapter terwijl je de stand-byknop ingedrukt houdt..dan zie je de bootloader versie en ip-adres. Dan eerst de laatste bootloader uploaden (te vinden op de Dream Multimedia site), als je de Dreambox dan herstart volgens dezelfde procedure zie je als het goed is de laatste bootloader op de display...dan de PLI-image erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geprobeerd maar dan krijg ik de volgende melding *stop* dhcp....

Er wordt dus geen ipadres getoond en verder gebeurt er niets. Wat vreemd is is dat m'n router wel een ipadres toekent maar ik kan er niet mee connecten via de webinterface.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de info op de display: #72 (20090303)

 

Kan ik nu de secondstage bootloader zonder problemen laden en daarna een nieuwe image van PLi laden (OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120720)?

 

Ik gebruik Dreamup 1.3.3.4, alleen deze versie doet het bij mij.

 

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de info op de display: #72 (20090303)

 

Kan ik nu de secondstage bootloader zonder problemen laden en daarna een nieuwe image van PLi laden (OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120720)?

 

Ik gebruik Dreamup 1.3.3.4, alleen deze versie doet het bij mij.

 

Alvast bedankt

Dit is de info op de display: #72 (20090303)

 

Kan ik nu de secondstage bootloader zonder problemen laden en daarna een nieuwe image van PLi laden (OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120720)?

 

Ik gebruik Dreamup 1.3.3.4, alleen deze versie doet het bij mij.

 

Alvast bedankt

Dit is de info op de display: #72 (20090303)

 

Kan ik nu de secondstage bootloader zonder problemen laden en daarna een nieuwe image van PLi laden (OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120720)?

 

Ik gebruik Dreamup 1.3.3.4, alleen deze versie doet het bij mij.

 

Alvast bedankt

 

DreamUP1339.zip gebruik deze Dreamup En gebruik secondstage-dm800-84.rar Deze Secondstage (wel als eerste laden?)daarna moet het gewoon lukken met Open pli 2.1

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

CA not found staat voor : "Certification Authority (not found)" en heeft te maken met de sim

Die zou "dood" kunnen zijn.Neus maar eens op internet naar info hierover, @soesi. Er is al heel veel over geschreven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Maakt het wat uit als het een clone is? Het is niet mijn ontvanger dus weet niet of het een origineel of eem clone is. Kan ik de secondstage-dm800-84.rar gewoon installeren?

 

Ja dat maakt zeker wat uit. Die koleredingen zijn ten eerste illegaal en ten tweede loopt er lang niet alle software op en tot slot gaan ze vreselijk vaak kapot.

 

Lees onze regels!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...